حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

شهریان:داوران در حق ما کم لطفی کردند| امسال مهرام یا گرگان قهرمان می‌شوند

  • کد خبر: ۶۲۴۳۶
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
شهریان:داوران در حق ما کم لطفی کردند| امسال مهرام یا گرگان قهرمان می‌شوند
تیم بسکتبال مس رفسنجان با شکست برابر شهرداری گرگان از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال حذف شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد شهریان که در بازی دوم تیم بسکتبال مس رفسنجان برابر شهرداری گرگان با کسب ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل درخشید، درباره این دیدار گفت: ما برای بازی دوم خیلی برنامه داشتیم و خیلی تلاش کردیم. چند مصدوم داشتیم و بازیکنی مثل وحید اسلامی با آشیلی که درد می‌کرد بازی کرد. با این حال در مقابل تیمی که مدعی قهرمانی است خیلی خوب بازی کردیم و به نظرم داوران آخر بازی در چند صحنه در حق ما کم لطفی کردند.
او در ادامه گفت: در یک صحنه که نتیجه بازی بسیار نزدیک هم بود من داشتم رو به عقب می‌رفتم و در حالیکه پشت سرم را نمی‌دیدم به بازیکن حریف خوردم و داور به من در جای حساس بازی تکنیکال داد، خب این سوت‌ها آدم را کمی بهم می‌ریزد و من هم بازیکن احساسی هستم و برخی مواقع ناراحت می‌شوم البته درست نیست به هرحال بازی برد و باخت دارد و باید بیشتر خودم را کنترل کنم.
شهریان درباره تیم حریف هم گفت: گرگان در این ۲ سال اخیر بازیکنان و کادر خوبی دارد. همیشه بازی مقابل هواداران گرگان برایم جذاب بود و امسال هم اگرچه هواداران آن‌ها نبودند، اما رقابت جذابی با این تیم داشتیم.
او درباره قهرمان لیگ امسال هم گفت: گفتن اینکه کدام تیم از الان قهرمان می‌شود سخت است. شیمیدر، ذوب آهن، مهرام و گرگان تیم‌های خوبی هستند، اما در نهایت فکر می‌کنم از بین مهرام یا گرگان قهرمان مشخص شود.
شهریان در پایان گفت: سال خیلی خوبی بود و خیلی چیز‌ها تجربه کردم، اینکه یک تیم را مدیریت کنی تجربه بزرگی برایم بود و امیدوارم از این تجربه در سال‌های بعد بیشتر بتوانم استفاده کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->