برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

بازگرداندن میزبانی تیم ملی فوتبال ماموریت دشوار عزیزی خادم

  • کد خبر: ۶۲۴۵۷
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
بازگرداندن میزبانی تیم ملی فوتبال ماموریت دشوار عزیزی خادم
عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از نشست با صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرده که با جدیت موضوع بازگرداندن حق میزبانی را دنبال کند. اما سوال این است که آیا رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند این پروژه را به سرانجام برساند یا خیر؟!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شستی که با سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، داشته، چنین گفته است: جلسه بسیار خوبی داشتیم بعد از مدت‌ها تعامل خوبی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ایحاد شد. همچنین صالحی امیری پذیرفتند که هزینه‌های تیم ملی امید به صورت مشارکتی و طی توافقنامه دو جانبه توسط کمیته المپیک و فدراسیون پرداخت شود.

وی در ادامه در خصوص میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای میزبانی ایران انجام خواهیم داد. این میراثی است که به ما رسیده، اما با تمام وجود برای گرفتن حق تضییع شده فوتبال ایران می‌ایستیم. اگرچه به تعامل سازنده با همه نهاد‌های بین المللی اعتقاد داریم و بنای ما ارتباط با دنیاست، اما نمی‌توانیم در برابر از بین رفتن حق مردم سکوت کنیم. خودمان را موظف می‌دانیم که حق مردم را بگیریم و باز هم تاکید می‌کنم رضایت مردم ایران برای ما مهم‌تر از گرفتن عکس یادگاری و انتشارش است و از همه راه‌های حقوقی برای رسیدن به این حق استفاده می‌کنیم.

عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال درحالی صحبت از بازگرداندن حق میزبانی ایران می کند که درعمل هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->