نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

رونمایی از تیم ملی در قرن ۱۴۰۰| ایران - سوریه بازی تدارکاتی تکراری

  • کد خبر: ۶۲۴۶۱
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
رونمایی از تیم ملی در قرن ۱۴۰۰| ایران - سوریه بازی تدارکاتی تکراری
ایران و سوریه فردا در ورزشگاه آزادی مقابل هم می‌ایستند. این اولین بازی تدارکاتی تیم ملی در قرن جدید است. تیم ملی در آینده‌ای نه چندان دور بازی‌هایی بس دشوار مقابل رقبای خود برای صعود به جام جهانی فوتبال خواهد داشت.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا در اولین بازی خود در سال جدید و آغاز قرن ۱۴۰۰ رخ دررخ تیم ملی فوتبال سوریه قرار خواهد گرفت. دیداری که در راستای هماهنگی میان بازیکنان تیم ملی فوتبال و شناخت هرچه بیشتر اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی فوتبال اهمیت بسیاری خواهد داشت.


تیم ملی فوتبال ایران بعد از افتضاحی که مارک ویلموتس به بار آورد ونتوانست از بازی‌های آغازین انتخابی امتیازات مناسبی به دست آورد حالا در وضعیتی کاملا نگران کننده قرار گرفته که کوچکترین اشتباهی موجب حذف فوتبال ایران از جام جهانی خواهد شد و تمام آرزو‌های فوتبال ایران را به باد خواهد داد.


شاید بازی با سوریه که فردا شب برگزار می‌شود تا حدی اسکوچیچ و شاگردانش را آماده مصاف‌های دشوار آتی کند وتیم ملی را با آمادگی بیشتر راهی این رقابت‌ها کند.


بازی با سوریه روز دهم فروردین ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. ملی پوشان ایرانی در مسابقه‌ای تدارکاتی در حالی به مصاف سوریه خواهند رفت که برخی منتقدین از اسامی دعوت شده به تیم ملی ایراد‌هایی گرفتند، اما اسکوچیچ در واکنش به این ایراد‌ها مدعی شده که می‌خواهد به بازیکنانی که شانس بازی کمتری داشته اند میدان بدهد.


با این وجود جامعه فوتبال ایران امیدوار است تیم ملی ایران در آغاز فصل تازه‌ای از رقابت‌ها با وجود همه ناملایمات و اجحاف‌هایی که فیفا و‌ای اف سی در حق مان روا داشته اند به سلامت از این مرحله سخت عبور کند تا در مرحله دوم با تدارک بهتر و البته شرایط عادلانه‌تر به مصاف رقبایش برود. سوریه هفته گذشته مقابل بحرین یکی از حریفان اصلی ما هم به میدان رفت و ۳ بر یک در آن بازی شکست خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->