روابط سرد مجیدی با پیشکسوتان استقلال| غیراستقلالی‌ها در کادر فرهاد

  • کد خبر: ۶۲۵۲۰
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
روابط سرد مجیدی با پیشکسوتان استقلال| غیراستقلالی‌ها در کادر فرهاد
فرهاد مجیدی برخلاف مربیان سابق ایرانی استقلال اعتقاد چندانی به بهره گرفتن از پیشکسوتان استقلال ندارد. مجیدی غالبا روابط سردی با قدیمی‌های این باشگاه دارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که محمود فکری در همه روز‌هایی که سکان هدایت استقلال را در دست داشت همواره به کادر فنی استقلال می‌بالید و بار‌ها عنوان می‌کرد استقلالی‌ترین کادر فنی سال‌های اخیر را تشکیل داده، اما کادر فنی فرهاد مجیدی درست برخلاف آن جریان است و به جرئت می‌توان گفت هیچ استقلالی متعصبی را در کانون خود نمی‌بیند.

فکری در دوران مربیگری کوتاه خود در استقلال تلاش کرد با به کار گیری افرادی همچون مرفاوی، عمران زاده، برهانی و حتی قربانعلی پور کادری برخوردار از چهره‌های قدیمی استقلالی را تشکیل دهد، اما فرهاد مجیدی با به کارگیری از افرادی همچون صالح مصطفوی، فراز کمالوند و فرشاد ماجدی کادری کاملا غیراستقلالی را تشکیل داده است.

تنها عنصر استقلالی میان دستیاران او بهزاد غلامپور است که این مربی هم به دلیل حضور در کادر فنی پرسپولیس (در دوران سرمربیگری علی دایی) جایگاه آن چنان سفت و محکمی میان هواداران استقلال ندارد وشاید خیلی‌ها او را استقلالی واقعی ندانند.

باید توجه داشت که تمام مربیان داخلی استقلال در دوران فعالیت خود دراین باشگاه از کادری استقلالی استفاده کردند. برای مثال منصور پورحیدری در همه سال‌های مربیگری خود در استقلال از دستیاران ایرانی بهره گرفت. پرویزمظلومی همیشه یکی از همکاران پورحیدری بود که بعدا سرمربی استقلال هم شد. ناصرحجازی نیز همیشه ازاین رویه استفاده می‌کرد و مربیان استقلالی را کنار خود قرار می‌داد. همین ساکت الهامی که گزینه سرمربیگری استقلال هم بود سال‌ها با حجازی همکاری می‌کرد. خود مظلومی هم در دوران سرمربیگری‌اش از مربیان ایرانی بسیاری استفاده کرد. مجید نامجو مطلق و محمود فکری در برهه ای دستیاران مظلومی بودند.

امیرقلعه نویی هم همیشه همین تصمیم را اتخاذ می‌کرد. او سال‌های متمادی از مرفاوی به عنوان نفر اول کادر خود استفاده کرد و بعد‌ها مرفاوی خود نیز سرمربی استقلال شد. صمد هم در دوران سرمربیگری مربیان ایرانی را کنار خود قرار داد. هرچند که در میان کادر فنی این مربیان همواره گزینه‌های خارجی را به عنوان تمرین دهنده می‌دیدیم، اما اساس انتخاب آن‌ها استفاده از گزینه‌های داخلی بود که فرهاد مجیدی اعتقادی به این رویه ندارد که این وضعیت برگرفته از روابط بسیار سرد او با پیشکسوتان باشگاه استقلال است.

درواقع مربیان ایرانی سابق استقلال تلاش می کردند با گماردن چهره های قدیمی درکنار خود تا عرصه را برای مربیگری این افراد بعد از دوران مربیگری خود باز بگذارند اما مجیدی همیشه درتلاش بوده اطراف خودش را از حضور این چهره ها خالی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->