پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مروری بر ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند
سرخط خبرها

محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس سوار بر لامبورگینی + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۶۲۵۶۷
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
  • ۸
محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس سوار بر لامبورگینی + فیلم و عکس
تصاویری از دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس را مشاهده می کنید، از لامبورگینی سواری تا پست اینستاگرامی!

به گزارش شهرآرانیوز، روبرتو کارلوس، اسطوره و بازیکن سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید که در حال حاضر به عنوان سفیر بین المللی باشگاه رئال مادرید هم فعالیت می‌کند، به تازگی به محمدرضا گلزار، هنرپیشه مطرح ایرانی دیداری داشته است. به نظر می‌رسد که گلزار و روبرتو کارلوس دوستانی صمیمی با یکدیگر هستند چرا که آن‌ها با هم سوار یک ماشین لامبورگینی شدند و روبرتو کارلوس یک پست اینستاگرامی هم در کنار محمدرضا گلزار منتشر کرد که گلزار برای او کامنت گذاشت.

 

ویدئو | لامبورگینی سواری محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس

تعداد بازدید : 9370

 

در تصاویری که از دیدار محمد رضا گلزار و روبرتو کارلوس منتشر شده است، مشخص است که گلزار با یک خودروی لامبورگینی و در حالی که پشت فرمان نشسته، روبرتو کارلوس را به جایی که محل دیدارشان است می‌برد و پس از آن هر دوی آن‌ها از ماشین پیاده می‌شوند. روبرتو کارلوس یک عکس سلفی را با محمدرضا گلزار که هنرپیشه و مجری مطرح این روز های کشور است، می‌اندازد و آن را در صفحه شخصی اینستاگرامش پست می‌کند و می‌نویسد:" از دیدنت خوشحالم دوست من" و رضا گلزار را هم منشن می‌کند.

 

محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس سوار بر لامبورگینی + فیلم و عکس

 

محمدرضا گلزار هم در بخش کامنت های این پست در اینستاگرام برای روبرتو کارلوس می‌نویسد:" دوستت دارم رفیق" تا بدین ترتیب مشخص شود که این دو با هم دوستی صمیمانه‌ای دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
1
3
چه خبر مهم و جالبی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
باحال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
سلام خوب هستی خیلی خوب بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
1
1
سلام خوب هستی ایول داری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
1
1
بسیار عالی بود
کالبازکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
1
مرغ داره روز به روز گرون میشه
مرغ روهم آزمون گرفتن فقط باید سیب زمینی بخوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
1
0
آقا بو خودا سلام
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
0
روبروتو کارلوس او طرف دنیا گلزار این طرف دنیا چه جوری با هم دوس شدند!!؟ هیچ توجیهی نداره . علی دایی که اقای گل جهان بود هیچ رابطه ای با این بازیکنها نداشت اونوقت چه جور یه بازیگر از اینطرف دنیا با بازیکن اونطرف دنیا ارتباط میگیره؟ کاملا مشخصه که یه قرار داغد مالی بسته شده تا طرف جلوی دوربین با این بازیگر یه کم وقت بگذرونه تا اقای گلزار لایک خورش بره بالا. چون گلزار واسه ما ایرانیا معروفه واسه اونها که چهره شناخته شده ای نیست که یارو بازیکن فوتبال بخواد با این بازیگر تریپ رفاقت برداره!!!!!!!!!!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->