نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دوز آبی تیم ملی چیزی درحد صفر| شانس اندک استقلالی‌ها برای بازی برای تیم ملی

  • کد خبر: ۶۲۵۷۸
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
  • ۱
دوز آبی تیم ملی چیزی درحد صفر| شانس اندک استقلالی‌ها برای بازی برای تیم ملی
استقلالی‌ها وضعیت چندان امیدوار کننده‌ای درتیم ملی ندارند و فقط مهدی قایدی است که اندک شانسی برای حضور درترکیب تیم ملی خواهد داشت.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، دراگان اسکوچیچ بعد از انتخاب ترکیب تیم ملی مقابل سوریه تا حد زیادی دست خود را باز کرد. او در چارچوب دروازه از بیرانوند استفاده کرد که به نظر می‌رسد گزینه قطعی اش دربازی‌های آتی است. اسکوچیچ درقلب دفاع نیز از زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان بهره گرفت. تکیه او براین زوج ناشی از حضور مداوم درترکیب تیم باشگاهی‌شان پرسپولیس هم هست وهیچ بعید نیست که سرمربی تیم ملی درآینده حتی از وجود بازیکنانی همچون پورعلی گنجی و مجید حسینی هم بهره نگیرد تا این دو بازیکن بتوانند با هماهنگی بیشتری درکنار هم بازی کنند. استفاده از جعفر سلمانی درپست دفاع راست نیز نشان داد سرمربی تیم ملی بی میل نیست از این بازیکن بهره بگیرد.

البته او دقایقی هم به سیامک نعمتی بازی داد تا احتمال حضور این بازیکن در بازی‌های سرنوشت سازی آتی هم قوت بگیرد. درپست دفاع چپ هم میلاد محمدی و امید نورافکن گزینه‌های قطعی سرمربی تیم ملی هستند. درخط میانی نیز حضور نورالهی وحاجی صفی محتمل ترازدیگر گزینه‌ها است وامید ابراهیمی هم برای بازی درپست هافبک دفاعی کم شانس نیست. اما عناصر هجومی تیم ملی را بازیکنانی همچون علی قلی زاده، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون تشکیل خواهند داد.

درکنار این بازیکنان کریم انصاری فرد و احتمالا درآینده علیرضا جهانبخش هم به کار گرفته خواهند شد. اما اشاره به این اسامی بیشتر به منظور آگاهی وضعیت نگران کننده استقلالی‌ها درتیم ملی است که عملا شانس بسیار اندکی برای ورود به ترکیب اصلی دارند وشاید تنها اگر مهدی قایدی درفهرست نهایی قرار بگیرد دربازی‌های سخت آینده دقایقی شانس حضور درمیدان را به دست آورد. درواقع اگر رشید مظاهری و عارف غلامی هم دچار بیماری نمی‌شدند وقایدی نیز دراردوی تیم ملی حضور داشت دو بازیکن اولی هرگزشانسی برای بازی درترکیب اصلی نداشتند وحتی ممکن بود تعویضی هم به کار گرفته نشوند و این فقط مهدی قایدی بود که می‌توانست تا حدی به حضور درترکیب اصلی خوشبین باشد. با توجه به وضعیتی که استقلال دارد بعید است تغییر محسوسی درلیست آتی تیم ملی ایجاد شود و استقلالی‌های آن چنانی به لیست دعوت شوند. بازیکنانی که اگر هم دعوت شوند شاید شانسی برای بازی نداشته باشند. 

تکمله: اگر امید ابراهیمی را به واسطه سوابقش استقلالی بدانیم او تنها بازیکنی با رگه های آبی درتیم ملی است که شاید اندکی قادر باشد دوز رنگ آبی تیم ملی را تقویت کند. ابراهیمی نیز مقابل سوریه به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
0
0
پس مگر نمیگید وقتی بحث تیم ملی هست؛ رنگها مهم نیستند؟؟؟؟ دیدید لنگیای عزیز نون به نرخ روز خور هستید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->