آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

معاون پرستاری وزارت بهداشت: تا کنون ۸۰ درصد کادر درمان واکسینه شده‌اند

  • کد خبر: ۶۲۵۸۹
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
معاون پرستاری وزارت بهداشت: تا کنون ۸۰ درصد کادر درمان واکسینه شده‌اند
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واکسینه شدن ۸۰ درصد کادر درمان بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مریم حضرتی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار به خبرنگاران گفت: واکسیناسیون کرونا در کشور در حال انجام است و بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.

به گفته او واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر بر اساس پروتکل‌های ارائه شده وزارت بهداشت نیز مرحله به مرحله انجام می شود.

دکتر حضرتی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور کنترل شده است، افرود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفرهای نوروزی، دید و بازدیدها و کمتر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی پیک چهارم شروع شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البته بر اثر کاهش رعایت پروتکل‌ها و افزایش سفرها برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد پیک چهارم کرونا شده‌اند.

او با اشاره به وضعیت ویروس جهش یافته کرونا در کشور گفت: خطر افزایش این نوع ویروس وجود دارد اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->