ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

داورپناه:خوشحال شدم که با نفت خداحافظی نکردم| آوردن بازیکن خارجی در پلی آف اشتباه است

  • کد خبر: ۶۲۵۹۷
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
داورپناه:خوشحال شدم که با نفت خداحافظی نکردم| آوردن بازیکن خارجی در پلی آف اشتباه است
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید داورپناه کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن اصفهان و صعود به جمع ۴ تیم برتر لیگ گفت: ما بازی قبل خیلی بد بودیم و تمرکز نداشتیم. خداراشکر در بازی سوم توانستیم برگردیم. همان رفاقتی که از اول سال باعث شد دور هم جمع شویم، موجب شد قبل از بازی بهم قول دهیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.
او درباره حریف هم گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است، ولی من فکر می‌کنم ما مزد دفاع خوب و تمرکزمان را گرفتیم.
داورپناه درباره مهار بازیکن خارجی ذوب آهن نیز گفت: شب قبل از بازی آمار را دیدم و گفتم دنتمون را می‌گیرم و اگر ۳۰ امتیاز این بازیکن ۱۰ امتیاز شود ما صد در صد برنده می‌شویم. برای همین از اول بازی خودم دنتمون را گرفتم و همه بازیکن‌ها هم در حمله عالی بودند و همین دست تیم را گرفت تا با یک کار تیمی بازی را ببریم.
او درباره دیدار بعدی این تیم مقابل مهرام در نیمه نهایی گفت: مهرام تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و به نظرم از ذوب‌آهن منسجم‌تر است. بازیکنان ملی پوش و خارجی خوبی دارد. ما ۲، ۳ روز در آبادان استراحت و تمرین می‌کنیم بعد با قدرت برای نبرد با مهرام می‌آئیم. نفت آبادان هیچ وقت برای باختن یه زمین نمی‌رود.
داورپناه درباره عدم استفاده نفت از بازیکن خارجی هم گفت: تیم ما که بسته شد همه با جان و دل دوست داشتند به تیم نفت بیایند. الان هم احتیاجی به هیچ بازیکن خارجی نداریم. ما کمی به خاطر نحوه برگزاری بازی‌ها که ۱۰- ۱۵ روز بازی نداشتیم و از طرفی هم مصدوم زیاد داشتیم نتوانستیم خوب هماهنگ شویم، ولی در کل به نظرم آوردن بازیکن خارجی در پلی آف اشتباه است. پلی آف بازیکن خارجی می‌آورند تا با تیم هماهنگ شود لیگ تمام شده است. اگر از اول فصل بازیکن خارجی بیاید خوب است.
کاپیتان نفت در پایان گفت: من تیم آبادان و مربی اش را دوست دارم، مردم آبادان را دوست دارم و تا جاییکه من را بخواهند و بتوانم برایشان مفید باشم می‌مانم. وقتی بازی تمام شد به بچه‌ها در رختکن گفتم خوشحال نبودم که برنده شدیم بلکه خوشحال بودم که با تیمم خداحافظی نمی‌کنم. دوست نداشتم به خانه بروم و خدا را شکر می‌توانم ۲۰ روز دیگر کنارشان بسکتبال بازی کنم و لذت ببرم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->