تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

ترافیک نسبتا سنگین در جاده چالوس

  • کد خبر: ۶۲۶۴۶
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
ترافیک نسبتا سنگین در جاده چالوس
رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی نقاط جاده چالوس از شمال به جنوب خبر داد. به گفته او در جاده‌های مواصلاتی کشور ترافیکی روان و بدون مشکل در جریان است.

به گزارش شهرآرانیوز،  از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ احمد شیرانی روز پنجشنبه درباره وضعیت جاده ای کشور و بازگشت مسافران نوروزی گفت:‌ ترافیک روان و بدون مشکل در جاده های کشورمان مشاهده می شود ولی در تردد شمال به جنوب مسافران در جاده چالوس، در برخی از نقاط ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

او با اشاره به بارش باران در برخی از جاده های استان های شمالی و غربی افزود: پیش بینی وضعیت جوی جاده ها برای امروز و فردا نشان می دهد در اکثر استان ها بارندگی پراکنده و وزش باد شدید خواهیم داشت و این موضوع آمادگی رانندگان در هنگام سفر در این جاده ها و رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را می طلبد.

سرهنگ شیرانی ادامه داد:‌ افزایش وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در روز گذشته به علت سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز و عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته است. به رانندگان عزیز توصیه می شود با رعایت صبر و آرامش در رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب و احترام به حقوق دیگر رانندگان و عابران پیاده به اجرای قوانین رانندگی توجه داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا با تاکید بر رعایت مقررات رانندگی که ضامن ایمنی در سفرها و کاهش حوادث است، گفت:‌ با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی در روز گذشته، محوریت و ممنوعیت ورود به این شهرها برای خودروها با پلاک غیربومی اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه محدودیت هایی در ورودی پارک ها و بوستان ها در شهرهای گروه قرمز و نارنجی اجرا می شود، ‌خاطر نشان کرد:‌ برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا محدودیت هایی برای روز طبیعت در ورودی پارک ها و بوستان های شهرها اجرا خواهد شد. 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->