بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به صدا درآمدن زنگ خطر شیوع آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در خراسان رضوی افزایش ۲ برابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضائی در پی گران شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است
سرخط خبرها

کارمندان در شهرهای نارنجی و قرمز چگونه باید در سرکار حاضر شوند؟

  • کد خبر: ۶۲۶۸۵
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کارمندان در شهرهای نارنجی و قرمز چگونه باید در سرکار حاضر شوند؟
حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دور کاری کارهای محوله را انجام دهند؛ سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری، کارهای خود را انجام دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دور کاری کارهای محوله را انجام دهند؛ سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری، کارهای خود را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرهای قرمز، براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق، در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکار کارهای مربوطه را انجام دهند. البته نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود.

 

معاون کل وزارت بهداشت افزود: در شهرهای قرمز و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار کارهای مربوطه را باید انجام دهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->