دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
سرخط خبرها

فعالیت کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی در شهرستان‌های با «وضعیت زرد» ادامه می‌یابد

  • کد خبر: ۶۲۷۲۲
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
فعالیت کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی در شهرستان‌های با «وضعیت زرد» ادامه می‌یابد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی از ادامه فعالیت کلاس درس پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس مهارتی و شایستگی هنرجویان هنرستان ها در شهرستان های دارای وضعیت زرد با رعایت پروتکل های اعلام شده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی از ادامه فعالیت کلاس درس پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس مهارتی و شایستگی هنرجویان هنرستان ها در شهرستان های دارای وضعیت زرد با رعایت پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا اخبر داد

به گفته مجیدی‌فر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس های درس حضوری ویژه دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی و همچنین هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش صرفا برای دروس شایستگی و مهارتی در شهرستان های دارای وضعیت زرد با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و فاصله گذاری اجتماعی ادامه می یابد. 

او یادآور شد: در شهرستان هایی که بر اساس اعلام وزارت بهداشت دارای وضعیت آبی و سفید می باشند، علاوه بر کلاس های اول و دوم ابتدایی و دروس شایستگی و مهارتی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، تمامی مدارسی که کمتر از ۵٠ دانش آموز دارند در همه پایه ها و مقاطع تحصیلی فعال خواهند بود و پذیرای حضور دانش آموزان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->