حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آزمون سخت پدیده ۱۴۰۰| جدال با پرسپولیس در نخستین گام

  • کد خبر: ۶۲۷۶۰
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
آزمون سخت پدیده ۱۴۰۰| جدال با پرسپولیس در نخستین گام
نماینده استان امروز کار دشواری برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس دارد و سیدمهدی رحمتی سال جدید را با آزمونی سخت مقابل سرمربی سابقش آغاز خواهدکرد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز در‌حالی ادامه می‌یابدکه تیم‌ها باید از مدل‌۱۴۰۰ خود رونمایی کنند. نماینده مشهد که در روز‌های پایانی سال‌۹۹ دچار بحران‌های مدیریتی شده بود، به نظر می‌رسد حالا به ثبات نسبی رسیده است و مهدی رحمتی باید تمام تمرکزش را برای کسب یک رتبه آبرومندانه در جدول جمع کند. از ساعت‌۱۶:۳۰ امروز، پدیده باید در یک بازی سخت مقابل پرسپولیسی قرار بگیرد که پیش از رفتن به آسیا در سودای صدرنشینی دوباره در لیگ است.

پرسپولیس در سودای صدر

سرخ‌پوشان تهرانی سال‌۹۹ را با بهترین فرم ممکن به پایان رساندند. این تیم در ۹ بازی آخر خود شکستی را تجربه نکرده و با ثبت ۸ پیروزی و یک تساوی، خودش را برای سال جدید آماده کرده است. تیم گل‌محمدی باوجود عملکرد درخشانی که داشت، سال را در رده دوم و پشت‌سر سپاهان تمام کرد؛ از‌این‌روز پرسپولیسی‌ها که باید ۲ هفته دیگر برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راهی هندوستان شوند، چشم به ۳‌امتیاز این مسابقه دوخته‌اند و نمی‌خواهند به‌هیچ‌عنوان در این کورس از سپاهان عقب بیفتند.

این‌همه در‌حالی است که پدیده هم در خانه همیشه تیم خطرناکی بوده و موی دماغ پرسپولیس شده است. مهدی رحمتی که این‌روز‌ها به دور از حاشیه مشغول تمرین‌دادن تیمش است، در ۶ بازی آخر خود رنگ پیروزی را ندیده و با ثبت ۳ باخت، ۲ تساوی و یک برد شرایط چندان‌ایده‌آلی در جدول ندارد. نماینده شهرمان با ۲۳‌امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و اگر می‌خواهد به وضعیتش در جدول سروسامان بدهد، باید از این بازی با امتیاز خارج شود. در بازی رفت، پرسپولیس ۳‌بر ۰ به پیروزی رسید و شاید تکرار این برد برای تیم گل‌محمدی خیلی دور‌از دسترس به نظر نیاید.

گل محمدی: پرسپولیسی‌ها مرد روز‌های سخت هستند

یحیی گل‌محمدی دیروز در نشست خبری این مسابقه حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش گفت: مشهد همیشه برای من شهری خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی بوده است. خوش‌حالم که دوباره در مشهد و در محضر امام‌رضا (ع) هستیم. هواداران مشهدی جزو بهترین‌ها هستند و باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم. سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر هم می‌شوند.
 
گل‌محمدی تصریح کرد: پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی و بازیکنان، وضعیت خوبی دارد. بعد از تعطیلی چندروزه لیگ، این اولین بازی است و قطعا بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آن‌ها نشان دادند که مرد روز‌های سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند، با تمام وجود در خدمت تیم هستند.

نوازی: گل‌محمدی از پدیده شناخت دارد

محمد نوازی، مربی تیم فوتبال پدیده، درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و از کادر فنی خوبی برخوردار است. گل‌محمدی در پدیده حضور داشته است و فکر می‌کنم شناخت خوبی از تیم ما داشته باشد. وی در ادامه افزود:ما در بخش فنی با توجه به جدایی برخی بازیکنان و اضافه‌شدن نفرات جدید فرصت کمی داشتیم تا به هماهنگی کامل برسیم؛ اما در این مدت تمرینات زیادی را برگزار کردیم.
 
وی افزود: روی ضعف خودمان کار کردیم و نقاط قوت را تقویت کردیم. نسبت به تیم پرسپولیس هم شناخت کافی پیدا کردیم. تنها نگرانی ما مصدومیت حسین مهربان است که امیدواریم به این بازی برسد. همه بازیکنان سرشار از انگیزه هستند تا بتوانند دل هواداران را شاد کنند. مربی پدیده ادامه‌داد: تیم پدیده خراسان پتانسیل خوبی دارد و همه تلاش ما در این مدت تمرینات کسب آمادگی لازم بوده است و فکر می‌کنم به این هدفمان دست پیدا کرده‌ایم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->