مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری وارد مشهد شد

  • کد خبر: ۶۲۷۷۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری وارد مشهد شد
معاون اول رییس جمهوری صبح امروز ۱۴ فروردین وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و مدیران این استان قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، اسحاق جهانگیری در سفر یک روزه به مشهد از سوی وزیران آموزش و پرورش و اقتصاد و امور دارایی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و همچنین تعدادی از معاونان وزرا همراهی می‌شود.

 

علاوه بر زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، افتتاح چند طرح عمران شهری، بهره‌برداری از سه سطح پروژه بزرگ "تقاطع غیر همسطح آزادگان مشهد" شامل زیرگذر، میدان و یکی از پل‌های پروژه، افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی، ورزشی المهدی (عج) در مشهد و برگزاری نشست با نخبگان اهم برنامه‌های سفر اعضای هیات دولت به مشهد هستند.

 

معاون اول رییس‌جمهوری همچنین با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و یک مجتمع ورزشی آموزش و پرورش را نیز در مشهد افتتاح می‌کند.

 

اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان‌ها پیگیری می‌شود

در همین حال،به نقل از ایسنا، معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به شهر مشهد و در جمع خبرنگاران با درود به ساحت علی ابن موسی الرضا (ع) تاکید کرد: یکی از توفیقات برای هر ایرانی این است که به مشهد سفر کند و به زیارت امام رضا (ع) مشرف شود.

 

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی مهمترین استان کشور از نظر جمعیت، وسعت و شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است، افزود: باید مسئولان مرکز مرتب در استان حضور یابند و مسایل این استان بزرگ در گفتگو با مقامات استانی و مردم بررسی شود.

 

جهانگیری با اشاره به شرایط و پتانسیل‌های کنونی این استان در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، خدمات و گردشگری زیارتی، گفت: این استان می‌تواند همواره به کانون‌های مهم توسعه و پیشرفت ایران تبدیل شود.

 

وی همچنین با اشاره به هم مرز بودن این استان با دو کشور دوست و همسایه، افزود: این ظرفیت می‌تواند زمینه صدور کالا‌ها و ارتباط اقتصادی با این کشور‌ها را فراهم کند.

 

جهانگیری با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان‌ها در حال پیگیری است، ادامه داد: در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مسایل پیش رو مطرح و موانع و چالش‌های موجود بر سر پیشرفت اقدامات استانی بررسی می‌شود.

 

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح‌های مهم شهری در مشهد در این سفر خاطرنشان کرد: مشهد بعد از تهران کلان شهر بزرگ کشور است و با مسایل پیچیده در بخش‌های حمل و نقل، زیبا شناسی و حاشیه نشینی متعددی روبرو است که باید به این مسایل توجه شود.

 

جهانگیری در پایان مصاحبه خود تصریح کرد: در این سفر جلسات متعددی با مسئولان استان برگزار می‌شود که امیدوارم به نتایج خوبی برای توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی دست یابیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->