درآمد شگفت‌انگیز شیائومی از می ۱۱ پرو و اولترا | ۱۸۲ میلیون دلار درآمد در یک دقیقه

  • کد خبر: ۶۲۸۰۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
درآمد شگفت‌انگیز شیائومی از می ۱۱ پرو و اولترا | ۱۸۲ میلیون دلار درآمد در یک دقیقه
شیائومی چند روز پیش به صورت رسمی گوشی‌های موردانتظار می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا را معرفی کرد. حالا شیائومی اولین اطلاعات درباره میزان فروش اولیه گوشی‌های جدید خود را اعلام کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شیائومی ادعا می‌کند که از فروش گوشی‌های می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا تنها در مدت زمان کوتاهی - حدود یک دقیقه - حدود ۱۸۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. همچنین آن‌ها اعلام کرده‌اند که تمام مدل‌های گوشی می ۱۱ اولترا به فروش رفته است.

 

گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا از یک صفحه نمایش امولد ۶.۸۱ اینچی با وضوح +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین صفحه نمایش آن توسط توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. از طرفی یک نمایشگر دیگر برای پشت این گوشی در نظر گرفته شده که به کاربران اجاره می‌دهد با استفاده از دوربین‌های عقب تصاویر سلفی با وضوح بالا ثبت کنند.

 

درآمد شگفت‌انگیز شیائومی از می ۱۱ پرو و اولترا | ۱۸۲ میلیون دلار درآمد در یک دقیقه

 

می ۱۱ اولترا توسط چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 تغذیه می‌شود. روی پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین سه‌‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN2 سامسونگ دیده می‌شود. همچنین در قسمت جلوی گوشی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس ویدیویی قرار گرفته است. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این گوشی به اندروید ۱۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده که از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

شیائومی می ۱۱ پرو هم مانند دیگر گوشی معرفی شده از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با وضوح +HDR10 و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین شیائومی در نمایشگر این گوشی برای اولین بار از فناوری دالبی ویژن استفاده کرده است.

 

گوشی می ۱۱ پرو توسط چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ تغذیه‌ می‌شود و حداکثر از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین در طراحی این گوشی از نوعی سیستم خنک‌ کننده استفاده شده که به خنک نگه داشتن آن کمک بسیار زیادی می‌کند.

 

درآمد شگفت‌انگیز شیائومی از می ۱۱ پرو و اولترا | ۱۸۲ میلیون دلار درآمد در یک دقیقه

 

در بخش دوربین، شیائومی می ۱۱ پرو به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN2 سامسونگ دیده می‌شود. همچنین برای گرفتن تصاویر سلفی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی قرار گرفته است.

 

می ۱۱ پرو هم از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->