دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
سرخط خبرها

علیرضا شهریاری: امسال هر هفته یک پروژه در مشهد افتتاح می‌کنیم

  • کد خبر: ۶۲۸۸۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
علیرضا شهریاری: امسال هر هفته یک پروژه در مشهد افتتاح می‌کنیم
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مهم‌ترین دستاوردی که می‌تواند از شورای پنجم برای شورای ششم به یادگار باقی بماند موضوع همدلی و هماهنگی به دور از نگاه سیاسی است.
لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مهم‌ترین دستاوردی که می‌تواند از شورای پنجم برای شورای ششم به یادگار باقی بماند موضوع همدلی و هماهنگی به دور از نگاه سیاسی است.
علیرضا شهریاری در گفتگو با شهرآرا افزود: اگر همه اعضای شورا در یک جهت باشند و کار شورا کار سیاسی نباشد و برای خدمت به مردم باشد خروجی کار نظام شورایی بدون تردید به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.


موفقیت شورا به دلیل همدلی است

وی با اشاره به اینکه همدلی در هر فرایندی می‌تواند به پیشبرد کار‌ها منجر شود، ادامه داد: اگر همه متولیان امر در این شهر خود را خادم حضرت رضا (ع) بدانند، توفیق روزافزون نصیب و بهره همه ما خواهد شد. من مسئولیت ایجاد همدلی و هماهنگی در شورای پنجم را برعهده داشتم و تا آنجا که توانستم برای این مهم تلاش کردم و امروز موفقیت‌های شورای پنجم نیز همه در گرو پیاده سازی این هدف است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: در این دوره شورا سعی کردیم آنچه را که شروع کردیم به پایان برسانیم. در پرونده کاری خود بیش از ۵۰ پروژه عملیاتی شده داریم. به مردم تعهد دادیم زمان ابتدا و انتهای پروژه‌ها را مشخص کنیم و در برابر چشم شهروندان قرار دهیم. این هدف را محقق و در این مسیر موفق عمل کردیم.


تحقق ۹۵ درصد از اهداف زمان بندی

وی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد به اهداف زمان بندی و تعریف شده خود رسیده ایم و امسال نیز ان شاءا... هر هفته یک پروژه افتتاح می‌کنیم. امیدواریم تا پایان شورای پنجم به تعهدی که به شهروندان وعده داده بودیم وفا کنیم.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر با اشاره به سفر روز گذشته معاون اول رئیس جمهور افزود: آقای جهانگیری در سفر روز گذشته خود به ویژه از تلاش‌های شورای شهر و شهرداری مشهد در شهر امام رضا (ع) قدردانی کرد و در این قدردانی وی به موضوع پروژه‌هایی اشاره کرد که بر زمین مانده بود.


تحقق افزایش فضای سبز در ارتفاعات جنوبی

شهریاری تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در این دوره شورا احداث و افتتاح پل چهارسطحی آزادگان بود که این پروژه از ۱۵ سال قبل بر زمین مانده بود. پروژه بزرگ رودپارک یک کار اساسی با ۲۰ سال معطلی بود که اتفاقا با سلامت مردم ارتباط مستقیم داشت. امروز با هماهنگی و همدلی شورا و شهرداری مشهد حدود ۲۸ کیلومتر از این پروژه بزرگ ساخته شده است.
وی بیان کرد: امیدواریم با بهره برداری از دستگاه سپتاژ، معضل تخلیه روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تانکر فاضلاب غلیظ در رودخانه برطرف شود.
شهریاری یادآور شد: از دید من کار اساسی دیگری که در این دوره رقم خورد الحاق ۵۰۰ هکتار از اراضی ارتفاعات جنوب به دامنه سبز مشهد است که این مهم نیز از اتفاقات بی نظیر شهر در راستای گسترش فضای سبز است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->