نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آینده مبهم زیدان در رئال‌مادرید| استعفا برای فرار از اخراج؟

  • کد خبر: ۶۲۸۹۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
آینده مبهم زیدان در رئال‌مادرید| استعفا برای فرار از اخراج؟
مربی فرانسوی مطمئن شده که باید برود یا از اخراج‌شدن می‌ترسد؟ اینها همه درحالی است ‌که هیچ شایعه‌ای در‌مورد اخراج احتمالی زیدان وجود ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز، درحالی‌که هیچ شایعه‌ای در‌مورد اخراج احتمالی زیدان وجود ندارد و به نظر می‌رسد که باشگاه روی او برای فصل بعد حساب می‌کند، مربی فرانسوی با تردید درباره آینده‌اش صحبت می‌کند. او نمی‌خواهد که به چیزی فراتر از ۳۰‌مِی یعنی روز فینال چمپیونزلیگ فکر کند و تصمیم گیری برای آینده را به زمان دیگری موکول کرده است. او فعلا نمی‌خواهد برنامه‌ریزی کند و همین عجیب است.
 
در ابتدا وقتی درباره مصدومیت هازارد از او پرسیده شد، با تردید صحبت کرد و گفت که نمی‌داند هازارد در دوران او شکوفا می‌شود یا در دوران بعد از او. برخی گفتند که این حرف غیرعمدی بوده، اما این‌طور نبود. زیدان می‌داند که چه می‌گوید. حالا وقتی درباره هالند از او پرسیده شد، با تردید بیشتری صحبت کرد. درک می‌کنیم که زیدان نخواهد درباره بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت کند (هر‌چند که قبلا درباره امباپه و پوگبا صحبت کرد) و می‌خواهد تمرکزش را روی بازی‌های حساس پیش‌رو بگذارد، اما اصرار به تمرکز‌نداشتن روی رئال در فصل آینده عجیب است. در زمان صحبت درباره خرید‌ها یا تمدید‌ها یا آینده، با خبرنگاران در‌مورد پایان فصل صحبت نمی‌کند و صرفا خیلی ساده به آن‌ها می‌گوید که به این چیز‌ها فکر نمی‌کند.
 
او از همه اتفاق‌هایی که در این فصل درباره آینده‌اش رخ داده، ناراحت است (خشمش در روز پنجم فوریه این را نشان داد)، ا‌ما این حس وجود دارد که زیدان از دوره دومش خیلی خسته شده است و به یاد دوران بازی و مربیگری خود هیچ بعید نیست که خیلی ساده با یک «امید دیدار» کار را تمام کند (چرا‌که زیدان گفته که هرگز با رئال وداع نمی‌کند) و برای سومین‌بار از رئال می‌رود. صحبت‌هایش تردید را نشان می‌دهند و حالا تردید اصلی این است که آیا زیدان از رفتنش کاملا مطمئن است یا اینکه می‌ترسد او را اخراج کنند؟ زیدان می‌داند که در کجا قرار دارد و همیشه گفته است که رئال‌مادرید فراتر از هر کسی است. برای رئال و خودش همیشه خوب است که این شخص اوست که برنده شده است.
 
هر فصل کاملی که در تیم داشته با جام‌ها همراه شده است و توانایی خود در‌زمینه مربیگری را نشان داده است. در زمان آنالیز یک مربی باید به چیزی فراتر از اینکه در لحظه آخر توپ وارد دروازه تیمش شده یا توپ به تیرک خورده است، نگاه کنیم. روند زیدان، جام‌هایش و صلحی که در سکو‌ها و در رختکن ایجاد شده، استعداد‌هایی که برای تیم خریده، ایجاد بهترین وجهه ممکن برای رئال‌مادرید و... باعث می‌شوند تا زیدان مربی بهتری از چیزی باشد که گفته می‌شود. همین‌دلیل رئال باید بفهمد که آیا زیدان به رفتن فکر می‌کند یا اینکه مطمئن است که در صورت نبردن جام، جدا می‌شود؛ به‌ویژه به‌این‌دلیل که امسال جنگیدن برای لالیگا یا چمپیونزلیگ می‌تواند یک معجزه باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->