تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی
سرخط خبرها

توصیه‌هایی برای افراد مبتلا به آلرژی در فصل بهار

  • کد خبر: ۶۲۹۸۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
توصیه‌هایی برای افراد مبتلا به آلرژی در فصل بهار
با شروع فصل بهار بسیاری از افراد دچار آلرژی می‌شوند که بسیار رنج آور است.
به گزارش شهرآرانیوز، شاید شما هم جزو کسانی باشید که با شروع فصل بهار گرفتگی بینی، خارش، آبریزش و عطسه پیدا می‌کنید. توصیه می‌شود به نکات شده در این گزارش توجه کنید تا بتوانید آلرژی خود را در فصل بهار کنترل کنید.

برای مبتلایان به آلرژی در فصل بهار در مرحله اول توصیه می‌شود زمان بیرون رفتن مو‌های خود را به خوبی بپوشانند، از عینک آفتابی استفاده کنند و حتماً ماسک داشته باشند. از دیگر نکات مهم چه در بیرون یا داخل منزل این است که از عوامل تشدید کننده آلرژی مانند دود سیگار، عطر، اسپری، بوی رنگ یا هر موردی که به آن حساسیت دارند، دوری کنند.

مبتلایان به آلرژی در فصل بهار به این نکته توجه داشته باشند در روز‌هایی که هوا خشک است و باد می‌وزد بهترین راهکار در خانه ماندن است. البته بهترین زمان برای بیرون رفتن در فصل بهار برای مبتلایان به آلرژی بعد از یک باران بهاری است. مبتلایان به آلرژی بهتر است بعد از برگشتن به خانه و یا قبل از خواب، دوش بگیرند.

در صورتی که برای مبتلایان به آلرژی امکان دارد صبح زود که میزان گرده‌ها در هوا زیاد است تا حد امکان از خانه خارج نشوند. همچنین سعی کنند هنگام برگشت به خانه لباس‌های بیرون و کفش‌ها را به داخل خانه نیاورند. مبتلایان به آلرژی بهاری به این نکته توجه داشته باشند که لباس‌های خود را برای خشک کردن بیرون از خانه آویزان نکنند. همچنین برای کاهش عوامل حساسیت زا در بروز آلرژی می‌توانند هر هفته ملحفه و روبالشی‌های خود را با آب گرم و صابون بشویند.

توصیه می‌شود مبتلایان به آلرژی فصل بهار به کار‌های باغبانی نپردازند و از تماس با حیوانات خانگی پرهیز کنند.

افراد مبتلا به آلرژی در فصل بهار و همچنین کسانی که به بیرون از منزل مراجعه می‌کنند بهتر است چند بار در روز بینی خود را با محلول آب نمک شستشو دهند تا بتوانند عوامل حساسیت زا را کنترل کنند.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->