نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

سپاهان فرصت‌سوزی می‌کند؟| تفکر «محرم» صدرنشینی در بهار

  • کد خبر: ۶۳۰۰۹
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
سپاهان فرصت‌سوزی می‌کند؟| تفکر «محرم» صدرنشینی در بهار
حالا فرصتی خود برای شاگرداان نویدکیا فراهم شده تا با توجه به تساوی استقلال و پرسپولیس، با غلبه بر سایپا فاصله ای خوبی میان خود و پرسپولیس ایجاد کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران عصر امروز با ۲ مسابقه به پایان می‌رسد. در اولین بازی امروز تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در یک بازی نسبتا آسان باید از ساعت‌۱۶:۰۰ پذیرای تیم ماشین‌سازی باشد و سپاهان در مهم‌ترین بازی این هفته باید از ساعت‌۱۶:۳۰ به میهمانی سایپا برود تا با کسب امتیاز از این تیم، یک بار دیگر راهی صدر جدول رده‌بندی شود.

نویدکیا در فکر صدر

سال‌۱۴۰۰ برای سپاهان با یک مأموریت مهم آغاز می‌شود که آن حفظ صدرنشینی است. طلایی‌پوشان که پیش از شروع دوباره بازی‌ها صدرنشین بودند، با تک‌امتیازی که پرسپولیس از پدیده در مشهد گرفت، در رتبه دوم قرار گرفتند. سپاهان در دیداری که امروز در تهران مقابل سایپا انجام می‌دهد، با یک تساوی هم به صدر جدول بازمی‌گردد، اما شاگردان محرم نویدکیا اگر بتوانند سایپا را شکست دهند و ۳‌امتیاز بازی را کسب کنند، این‌بار به لطف امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار می‌گیرند؛ فرصتی طلایی برای سپاهان که اگر از آن به‌خوبی استفاده کند، می‌تواند در هفته‌های آینده نیز با توجه به بازی‌های سخت پرسپولیس و مصافی که طلایی‌ها و سرخ‌های فوتبال ایران در نقش‌جهان برگزار می‌کنند، سرنوشت جدول را به سود آن‌ها رقم بزند.
 
جدال سایپا و سپاهان برای قعرنشینان جدول هم از همیت بالایی برخوردار است. نارنجی‌پوشان با ۱۸‌امتیاز روی پله سیزدهم هستند و در منطقه خطر قرار دارند؛ بنابراین سایپایی‌ها انگیزه زیادی در این مسابقه دارند تا حداقل بازنده نشوند. سایپا با ۱۰‌گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد؛ ولی سپاهان با ۳۴ گل زده خطرناک‌ترین و زهردارترین خط حمله لیگ را صاحب است. بازی رفت ۲ تیم با نتیجه مساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید؛ اما این بازی شاید مساوی نشود.

نویدکیا: با تمرکز بازی نکنیم، امتیاز نمی‌گیریم

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، که تیمش باید امروز دیدار حساسی را در تهران مقابل سایپا برگزار کند، در‌حالی‌که به نشست خبری این مسابقه نرسید، در یک پیام ویدئویی ضمن تبریک سال نو این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: امیدوارم سال خوبی برای مردم باشد و این مریضی از بین برود و همه لبخند بزنند و از زندگی لذت ببرند. او در ادامه درباره شرایط فنی تیم سایپا صحبت کرد و افزود: واقعیت این است که سایپا تیم بسیار خوبی است و جوانان خیلی خوبی دارد. شاید شرایط آن‌ها در طول فصل ایده‌آل نباشد، اما دلیل بر این نیست که ما بازی راحتی داریم. واقعیت این است که سایپا همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده و از آن‌ها امتیاز گرفته است. از خود ما هم در اصفهان امتیاز گرفتند. نویدکیا در ادامه با اشاره به بازیکنانش اضافه کرد: اگر بچه‌های ما با تمرکز بالا وارد این بازی نشوند و خوب بازی نکنند، ممکن است امتیاز نگیریم. به‌خاطر همین باید سایپا را خیلی خیلی دست‌بالا بگیریم.
 
کادر فنی آن‌ها یاد گرفته با جوان‌ها خوب کار کند و این کار را خوب بلد است. این برای هر تیمی و از‌جمله تیم ما خیلی خطرناک است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. سرمربی سپاهان بخش پایانی صحبت‌هایش را به غایبان تیمش اختصاص داد و بیان کرد: خوشبختانه محروم نداریم؛ ولی شایان‌مصلح را مثل چند هفته گذشته نداریم و محمدرضا خلعتبری هم ۲ روز پیش مچش آسیب دید و باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

آزمون ساده شاگردان قلعه‌نویی

گل‌گهر سیرجان با یک مسابقه کمتر نسبت به تیم‌های دیگر با ۲۳‌امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاده است؛ با‌این‌حال شاید این مسابقه بهترین فرصت برای تیم قلعه‌نویی است تا به یک برد راحت برسد. ماشین‌سازی نه‌تن‌ها آخرین تیم جدول لیگ برتر است، بلکه شرایط مدیریتی و فنی بی‌ثباتی هم دارد. اوضاع تیم بسیار آشفته است و با ۲۷ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع را دارد. شاید این بازی بهترین فرصت برای تیم گل‌گهر باشد که بر تعداد گل‌هایش اضافه کند. ماشین‌سازی اگر با همین شرایط آشفته کارش را ادامه بدهد، اولین تیم سقوط‌کننده به لیگ‌یک خواهد بود، مگر اینکه شرایط تیم تغییر کرده باشد. بازی رفت ۲ تیم هم ۱ بر ۰ به سود گل‌گهر به پایان رسید.

چهارمین مربی فصل ماشین‌سازی هم معرفی شد!

ماشین‌سازی به‌منظور بازی با گل‌گهر راهی سیرجان شده، در‌حالی‌که شانس‌های بقای این تیم به حداقل رسیده است؛ چرا‌که نساجی و ذوب‌آهن این هفته حریفان خود را شکست دادند. در‌حالی‌که بعد از استعفای مهدی پاشازاده شاهد بازگشت دوباره سعید اخباری به رأس کادر فنی این تیم بودیم، تصمیم گرفته شد تیم با هدایت مجتبی خورشیدی دستیار مهدی پاشازاده راهی سیرجان شود، اما در آستانه اعزام تیم به سیرجان مدیریت باشگاه مانع از سفر مجتبی خورشیدی شد و حالا قرار است دستیار مجتبی خورشیدی یعنی بختیار حسین‌زاده تیم را در دیدار با گل‌گهر سیرجان هدایت کند!
 
با تغییرات پی در‌پی مربی در ماشین‌سازی به نظر می‌رسد شانس این تیم برای بقا در جدول بازی‌ها اندک باشد. از ابتدای فصل وحید بیاتلو، سعید اخباری و مهدی پاشازاده سرمربی این تیم بودند و در بازی با گل‌گهر این تیم چهارمین سرمربی را به خود خواهد دید و شاید حضور بختیار حسین‌زاده در رأ‌س کادر فنی این تیم به‌اندازه یک بازی باشد. جالب اینکه عمر حضور مجتبی خورشیدی در ماشین‌سازی به‌عنوان سرمربی به یک بازی هم نرسید!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->