ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گردهمایی روسای فوتبال شهرستان‌های خراسان رضوی| هم‌اندیشی برای مرمت فوتبال

  • کد خبر: ۶۳۰۱۳
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
گردهمایی روسای فوتبال شهرستان‌های خراسان رضوی| هم‌اندیشی برای مرمت فوتبال
گردهمایی رئیسان هیئت فوتبال شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، گردهمایی رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌های مشهد روز گذشته در محل هتل پردیسان برگزار شد. در این مراسم که با حضور رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌های مختلف استان، دبیر، نایب‌رئیس و رئیس هیئت فوتبال برگزار شد، احسان اصولی به ارائه گزارشی از عملکرد هیئت استان در ۲ سال حضورش پرداخت و در ادامه هم پای حرف‌ها و دغدغه‌های رؤسای شهرستان‌ها نشست.
 
رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در این نشست گفت: اردیبهشت ۲ سال قبل بود که بنده به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان انتخاب شدم و حقیقت آن است که در همان ابتدای راه با کمبود‌ها و مشکلات زیرساختی جدی رو‌به‌رو بودیم. احسان اصولی افزود: طی این ۲ سال با کمک شما عزیزان موانع را یکی‌یکی برداشتیم و تلاش کردیم کار‌هایی را انجام بدهیم که تأثیرات ماندگاری داشته باشد.
 
در بحث اداره هیئت فوتبال هم به‌دنبال نگاه حرفه‌ای بودیم؛ نگاهی که به فوتبال و ساختار آن در استان به‌عنوان یک فدراسیون استانی بنگرد. در اولین گام‌ها یادم هست یک روز یکی از دوستان آمد و چند تا فرم به بنده داد و گفت این‌ها را امضا کنید. نگاه کردم، دیدم در فرمی که برای من آمده، نوشته است فرم افتتاح سپرده کوتاه‌مدت اشخاص حقیقی! گفتم چرا نوشته اشخاص حقیقی؟! مگر هیئت فوتبال شخص حقوقی نیست؟! دوستان گفتند نه، اصلا چنین‌چیزی وجود ندارد و ثبت نشده است! در این سال‌ها که فعالیت می‌شده، حساب‌های بانکی شخصی و حقیقی باز می‌شده و پول به حساب افراد می‌آمده است!
 
گفتم نه، من به‌هیچ‌عنوان این کار را نمی‌کنم. باید فورا تدبیری شود و بلافاصله با دوستان در فدراسیون تماس گرفتم و گفتند باید اساسنامه‌تان را ثبت شرکت‌ها کنید و مراحل را بگذرانید. وی خاطرنشان کرد: آن‌روز‌ها به حیدری (دبیر هیئت) گفتم اینجا هیچ کاری را انجام ندهید تا این موضوع در اولویت باشد و کار انجام شود. عضو شورای اسلامی شهر مشهد اذعان کرد: بعد گفتم حالا یک گزارش مالی بدهید، ببینیم وضعیت بدهکاران و بستانکاران چطور است؟ دیدیم که هیچ‌چیزی در‌این‌زمینه هم وجود ندارد. یک نفر را گذاشتم کار را بررسی کرد و به من گفت این سیستم‌عاملی که اینجا کار می‌کند، اصلا تحت Dos است و تحت ویندوز نیست! آنجا بود که دیدم باید خیلی مسائل را حل کنیم تا یک مسیر درست را در هیئت فوتبال برویم.
 
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به ارتباطات مؤثر هیئت فوتبال استان با فدراسیون طی ۲ سال گذشته، تصریح کرد: یکی دیگر از بحث‌هایی که به آن تأکید داشتم، این بود که هم‌زمان با این مسائل و حل این مشکلات، ارتباطاتمان را با فدراسیون بهبود بخشیم تا بتوانیم در سطح کشور نقشی مؤثر داشته باشیم. خوشبختانه در‌این‌زمینه اتفاقات خوبی را رقم زدیم و توانستیم اتفاقاتی را که ملی بود، بعضا برای اولین‌بار به مشهد بیاوریم. مثلا قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال را برای اولین‌بار به مشهد آوردیم. یا در مثالی دیگر اولین تورنمنت بین‌المللی فوتسال را در مشهد در سال‌۹۸ برگزار کردیم. ما در طول تاریخ فوتبال و فوتسال خراسان چنین‌تورنمنت بین‌المللی نداشتیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->