پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

هنگام خرید میز عسلی به چه نکاتی دقت کنیم؟

  • کد خبر: ۶۳۰۴۱
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
هنگام خرید میز عسلی به چه نکاتی دقت کنیم؟
میز عسلی یکی از پرکاربردترین میزها در منزل است. مدل میز عسلی بستگی به دکوراسیون منزل شما دارد. در این مقاله سعی کردیم برای خرید میز عسلی راهکارهایی را به شما ارائه دهیم.

گزارش آگهی

در دکوراسیون داخلی منزل فاکتورهای مختلفی نقش دارند تا فضایی دلنشین و زیبا به وجود بیاورند که با انتخاب درست آن‌ها می‎توان زیبایی منزل  و دکوراسیون آن را دو چندان نمود. یکی از این فاکتورها، مدل‎ها و انواع میز عسلی است که تکمیل کننده مبلمان و دیزاین دکوراسیون فضای منزل و پذیرایی به شمار می‎رود.

میز عسلی از جمله اقلامی است که در بخش‎های مختلف مبلمان و چیدمان منزل به کار برده می‎شود. زیبایی مبلمان بدون حضور میز عسلی تکمیل نخواهد شد. در واقع میز عسلی مکمل مبلمان در منازل به حساب می‎آید.

به همین منظور انتخاب و خرید میز عسلی بسیار حائز اهمیت است. در خرید میز عسلی باید به این نکته توجه داشته باشید که این میز علاوه بر تزیین مبلمان و دکور منزل، جهت قرار دادن ظروف و پذیرایی از مهمان نیز مورد استفاده قرار می‎گیرد. با قرار دادن لوازم بر روی میز عسلی موجب مرتب شدن فضای پذیرایی نیز می‎شود. 

 

میز عسلی - خرید میز عسلی

 

خرید میز عسلی

خرید میز عسلی با توجه تنوعی که دارد باید متناسب با دکوراسیون منزل و سبک آن انتخاب شود. انواع مختلف میز عسلی شامل میز عسلی کلاسیک، میز عسلی تاشو، میز عسلی سلطنتی و میز عسلی فانتزی است.

 

خرید میز عسلی کلاسیک

همان‎طور که از اسمش پیداست خرید میز عسلی کلاسیک مناسب افرادی است که سبک منزل و مبلمانشان کلاسیک است. میز عسلی کلاسیک اکثراً از چوب ساخته شده و دارای پایه های منحنی و طرح و نقش است.  

 

خرید میز عسلی تاشو

این نوع میز عسلی یکی از محبوب ‎ترین نوع میز عسلی برای منازل با متراژ کوچک است که فضای کمی دارند. این میزها به راحتی قابلیت جمع شدن دارند و می‎توان آن‌ها را به راحتی بدون اینکه فضایی را اشغال کنند در گوشه ‎ای قرار داد.

 

خرید میز عسلی سلطنتی

 خرید میز عسلی سلطنتی مناسب افرادی است که به این علاقه‎ مند بوده و مبلمان استیل دارند. این میز عسلی ‎ها نیز از جنس چوب ساخته می‎شوند و پایه ‎هایی دارای نقش و تراش دارند. اغلب اکسسوری ‎های برنز و طلایی رنگ نظیر گلدان و شمعدان و ظروف دکوری را می‎توان به راحتی با این مدل میز عسلی ست کرد و فضایی زیبا و خاص را برای منزل خود ساخت.

 

خرید میز عسلی فانتزی

 

خرید میز عسلی فانتزی

میز عسلی فانتزی از مدل‎های جدید است که با مبلمان و دکوراسیون مدرن هماهنگ می‎شود. میز عسلی فانتزی از جنس ‎های مختلفی مانند فلز، ام دی اف و شیشه طراحی و ساخته می‎شود و به آسانی با تمامی مدل‎ها قابل ست شدن و هماهنگی دارد.

 

ویژگی یک میز عسلی خوب

یک میز عسلی از جمله لوازمی است که مبلمان اتاق‌ نشیمن یا پذیرایی را کامل می‌کند. یک میز جلو مبلی مناسب علاوه بر زیبایی، هویت میزبان را نیز به معرض نمایش می‌گذارد. میز عسلی در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود. در ساخت این میزها از مواد اولیه مختلف نیز استفاده می‌شود. طراحی‌های به‌کار رفته در بخش دیزاین این میزها نیز بسیار متنوع است. لازم نیست قیمت میز عسلی را فاکتور اصلی انتخاب خود قرار دهید، زیرا یک میز عسلی ارزان نیز می‌تواند همان میز عسلی جدیدی باشد که مدت‌هاست به دنبال آن بوده‌اید. فقط کافی است متناسب با دکوراسیون و سبک منزل خود اقدام به انتخاب و خرید میز عسلی کنید. 

در واقع قیمت قیمت میز عسلی تعیین کننده کیفیت و زیبایی آن نیست. بهترین میز عسلی همان میزی است که با فضای خانه شما هم خوانی داشته ‌باشد. میزهای عسلی را بر اساس کاربرد و فضاهای متفاوت در خانه خود انتخاب کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. تنها گزینه‌ای که یک میز را شیک، مدرن یا جدید جلوه می‌دهد، سلیقه و نیاز شما است. به یاد داشته باشید که میزهای کنار مبل نقش به سزایی در چیدمان منزل شما دارند.

 

نکاتی در زمینه خرید میز عسلی

 

نکات خرید میز عسلی - آلتن

 

جهت زیبایی بیشتر و هماهنگی بهتر دکوراسیون و دیزاین منزل هنگام خرید میز عسلی باید به نکاتی توجه داشته باشید تا زیبایی و هارمونی دکوراسیون منزلتان دو چندان شود. 

 

ابعاد میز عسلی

اولین نکته هنگام خرید میز عسلی این است که به سایز میز عسلی دقت کنید. لازمه این کار در نظر گرفتن فضای قرارگیری آن پیش از انتخاب است. شما می‎توان با در نظر گرفتن فضای قرارگیری میز عسلی خود، انتخاب بهتر و با کیفیت ‎تری داشته باشید.

 

اشکال میز عسلی

 میز عسلی دارای اشکال مختلفی نظیر دایره، مربع، مستطیل، مثلث و ... است که با توجه به محل قرارگیری آن می‎توانید اقدام به انتخاب و خرید میز عسلی کنید. به طور مثال در صورت نداشتن فضای کافی می‎توانید از نوع دایره میز استفاده کنید، زیرا فضای کمتری را اشغال می‎کند و یا در صورت وجود فضایی در کنج منزل می‎توانید از نوع مربع یا مثلث استفاده کنید. 

 

جنس میز عسلی

نکته دیگری که باید هنگام خرید میز عسلی به آن توجه کرد جنس این میز است. میز عسلی از جنس ‎های متفاوتی مانند چوب، فلز، شیشه و یا ترکیب دو جنس باهم ساخته می‎شوند. میزهای عسلی ساخته شده از جنس چوب راش و ام دی اف یکی از پرطرفدارترین متریال ‎ها در ساخت میز عسلی به شمار می‎روند. مزیتی که چوب نسبت به سایر جنس‌ها دارد، این است که در برابر زمان، بسیار مقاوم است و ظاهر زیبای خود را از دست نمی‌دهد. حتی در صورت تغییر ظاهر و قدیمی شدن یک میز عسلی فانتزی چوبی، راه‌هایی برای ترمیم مجدد آن وجود دارد. شما می‎توانید آن را متناسب با دکوراسیون منزل خود و سلیقه شخصی انتخاب نمایید. 

 

ارتفاع میز عسلی

همچنین ارتفاع میز عسلی نکته دیگری است که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. ارتفاع میز عسلی باید برابر یا کمتر از ارتفاع دسته مبل باشد که تقریباً برابر با 63.5 سانتی متر می‎شود. اگر موفق به خرید میز عسلی با ارتفاع متناسب با مبلمان خود نشدید، میز عسلی کوتاه ‎تر از مبلمان خود انتخاب کنید. بالاتر بودن میز عسلی نسبت به دسته مبل علاوه بر اینکه ناخوشایند است، قرار دادن لوازم پذیرایی و استفاده از آن نیز دشوار می‎شود. 

 

وزن میز عسلی

وزن میز عسلی نیز مورد مهمی است که باید به آن توجه شود. زیرا در هنگام جابه جایی میز عسلی در صورت کم وزن و سبک بودن میز می‎توان آن را به راحتی به مکانی دیگر انتقال داد. جابه جایی میز عسلی بیشتر در منازلی با متراژ کم و فضای کم بسیار مورد نیاز است.

 

محل قرار دادن میز عسلی

 باید این مورد را نیز در نظر بگیرید که در صورت خرید میز عسلی و قرار دادن آن در فضایی پر رفت و آمد نباید میزی با لبه های تیز انتخاب کنید. چرا که ممکن است هنگام عبور و مرور علی ‎الخصوص برای کودکان خطرناک بوده و به آن‌ها آسیب برساند. سعی کنید برای این فضاها از میز عسلی با لبه های گرد و دایره ‎ای استفاده کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->