۹ کشته و یک مصدوم در تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صدور احکام افزایش حقوق بازنشستگان تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۳۰۵۸
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
  • ۲۰
صدور احکام افزایش حقوق بازنشستگان تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰
علی دهقان‌کیا: امیدواریم تا ۲۰ فروردین احکام افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شود.

به گزارش شهرآرانیوز،  از قرار معلوم نرم افزاری که بر مبنای آن احکام اعمال افزایش مستمری‌ها در سال ۱۴۰۰ صادر می‌شود، هنوز تکمیل نشده است به همین دلیل به نظر نمی‌رسد که ابلاغ پرداخت مستمری‌های جدید و مبلغ متناسب‌سازی از امروز اجرایی شود و اتمام کار تا روز نوزدهم یا بیستم فروردین زمان می‌برد و پس از آن با در نظر گرفتن جدول حرف الفبا پرداخت از سوی شعب تامین اجتماعی آغاز می‌شود. 

 

امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰) علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران، ابراز امیدواری کرد که احکام مربوط به فرودین ماه تا روز بیستم صادر شوند. 

 

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران، افزود: «برای سال‌ها اجرای متناسب‌سازی در تامین اجتماعی به تعویق افتاد و امروز که شاهد اجرای آن هستیم باید مراقب اوضاع باشیم؛ برخی سعی در ایجاد نارضایتی در بازنششستگان دارند؛ درحالیکه اجرای مرحله دوم متناسب‌سازی قدمی رو به جلوست.» 

 

این در حالی است که روز شنبه (۱۴ فروردین) مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که ورژن نهایی احکام تا روز یکشنبه آماده و روز دوشنبه صادر می‌شود.

 

منبع: ایلنا


اینجا ببینید: نحوه دریافت احکام جدید افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ۱۴۰۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
13
با.نشسته با 30 سال سابقه کار حقوقش 2800000 در سال 99 بود با افرایش سنواتی در 1400 حقوقش میشه3900000 این همه شلوغش کردین که همسان ساری کردیم 300 تومان بود؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
داداش اون ٣٠٠ هزارافزایش هم بابت حق عائله مندی و اولاد هستش متناسب سازی اجرا نشده
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
19
لطفاً حرفاتونو یه کاسه کنید. هماهنگ نیستینا. بعدش هم شما سالهای پیش اشتباه می کردین که دیر پرداخت می کردین. چرا حالا هی منت می ذارین که فروردین حقوقها رو می دیم. انشاءا... به روز بازنشسته ها بیفتین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
14
بازم اقای بیات با یه فرمول جدید سر حداقل بگیران کلاه گذاشت...اعضای کانون روی نمایندگان مجلس سفید کردن عجب نمایندگانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
13
واقعا کارکنان تامین اجتماعی با زعامت ومدیریت مدیران دولتی هم کم سوادند،هم از خود راضی وپر توقع،از سر سفره بازنشستگان کارگری شکم پر ارتزاق می کنند ولی نفعی برایشان ندارند،یک برنامه پیش پا افتاده احکام حقوقی را صادر نمی توانند بکنند،برای خودشان همکار وغیر همکار ساختند،به جای اینکه خادم بازنشستگان باشند،دارند اربابی میکنند،انشاالله دست دولت از سازمان کوتاه شود،تا اینقدر بازنشستگان غیر همکار تامین اجتماعی آسیب نبینند.
ناشناس
Australia
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
3
این گذره واژه میشه بگین چیه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
باید در سامانه ثبت نام کنی
mahyar
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
11
یعنی یه اپلیکیشن ساده رو هم نمیتونین هندل کنین، شما به درد لای جرز دیوار هم نمیخورین، یه مشت پفیوز بی سوادین که دارید از خویشتن داری بازنشستگان و مستمری بگیران سواستفاده میکنین و سال ها حق و حقوقشون رو تضییع کردین...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
همشون دستشون توو کارع به نفع خودشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
15
با مغلطه کاری نمی توان سر بقیه کلا گذاشت امسال باید 2 حکم جداگانه برای بازنشستگان صادر شود اول حکم همسانسازی و بعد حکم مربوط به افزایش حقوق سالانه(افزایش حقوق سال 1400) تا ببینم همه چیز شعار بود یا واقعا شکاف تبعیض آمیز بین بازنشتگان کشوری و تامین اجتماعی برطرف شده است یا نه؟ در غیر اینصورت معلوم می شود مجلس با دولت در فریب بازنشستگان همدست است.
مرصاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
1
3
چرا در این کشور از نجابت مردم سواستفاده میشود مگه این بازنشستگان فعلی همان سنگر داران دوران جنگ نیستند که یک پایشان در کارخانه ها و پای دیگرشان در جبهه های جنگ بود حالا این دستمزد فعلی آنهاست در کشوری که یک مشت مدیر بی لیاقت و بی کفایت در مسند نشسته اند بایستی در سنین کهولت شرمنده زن و زندگی و عروس و داماد و نوه ها باشند . دستتون درد نکنه بترسید از آهی که از اعماق وجود بکشند و دودمان همگی رو به باد فنا بدهد
ماررشال
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
1
3
اخرش مانفهمیدیم بازنشسته فقط تامین اجتماعی است یا بقیه هم هستند می نویسند لشکری وکشوری باز درمورد تامین میگن بابا این بیچاره ها رااضافه کنید بره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
1
2
اگر سازمان تامین اجتمایی حقوقها و متناسب سازی رو درست اجرا میکرد این همه نارضایتی وجود نداشت ـ سازمان فقط افزایش حقوقها رو اجرا کرده متناسب سازی در سال 1400خبری نیست
اقدس کاکاوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
2
1
چرا فیش حقوقی من نمیاد
ناشناس
France
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
برای بازنشسته فرهنگیان کشور احکام جدید صادر نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
1
سلام حقوق بازنشستگان با حقوق شاغلین همسانسازی شود با تشکر
سعید علی بخشی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
1
سلام .امسال که قبل از عید بودجه تصویب و ابلاغ شد پس چرا هیچ خبری از صدور احکام افزایش ۱۴۰۰ و اعطای گروه به بازنشستگان کشوری نیست؟؟؟؟
جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
حقوق فعلی بازنشستگان کفاف زندگی نمیدهد.ده میلیون درماه باید باشد حقوق تا کشور از بحران تورم زده نجات پیدا بکند.کسی که 30 سال خدمت کرده حقش الان 4 میلیون حقوق بگیرید.
ناشناس
Germany
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
گوگل هم دیوانه شده مینویسم احکام بازنشسته کشوری ..درمورد مسائل بازنشستگان تامین اجتماعی می نویسه بابا چه خبره خیلی دارن تامین رو تحویل میگیرن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
چرا فقط اطلاعات بازنشستگان تامین اجتماعی رو میدین ...پس بقیه چی ....حکم و فیش حقوقی بقیه بازنشسته ها چرا بالا نمیاد؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->