ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس
سرخط خبرها

تقابل سومه و میتریتا با دیاباته و قایدی| رویارویی بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۶۳۰۶۴
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
تقابل سومه و میتریتا با دیاباته و قایدی| رویارویی بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا
تقابل عمر السومه سوری و الکساندر میتریتا با شیخ دیاباته و مهدی قایدی درلیگ قهرمانان آسیا از نکات جالب توجه بازی‌های استقلال در عربستان خواهد بود. سومه و میتریتا به بازی با استقلال رسیده اند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال درلیگ قهرمانان آسیا شرایط خاص و ویژ‌ه‌ای را پیش رو خواهد داشت. با توجه به زمان عجیب برگزاری بازی‌ها دربامداد پیش بینی می‌شود که فرهاد مجیدی و همکارانش با چالش‌هایی ناخواسته مواجه شوند. درعین حال نیز رقبای آبی‌ها دراین عرصه تلاش می‌کنند در اوج آمادگی گام به لیگ قهرمانان آسیا بگذارند و بالاتر از استقلال به مرحله بعد صعود کنند. درهمین راستا از کانون تیم الاهلی عربستان که بی شک یکی از جدی ترین رقبای استقلال محسوب می‌شود، خبرمی‌رسد که دو بازیکن مهم این تیم برای بازی با استقلال به آمادگی رسیده‌اند و می‌توانند این تیم را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

عمر السومه سوری و الکساندر میتریتا ستاره رومانیایی الاهلی خیلی خوب روند درمان خود را پیگیری کرده اند ومشکلی برای حضور درترکیب تیم خود ندارند. این بدان معنا است که حریف با قدرت قابل توجهی در بخش هجومی خود گام به این بازی می‌گذارد. با توجه به اینکه سومه و میتریتا از بازیکنان سرشناس و گلزن تیم عربستانی محسوب می‌شوند، تقابل این دو با شیخ دیاباته و مهدی قایدی می‌تواند برجذابیت‌های بازی استقلال و الاهلی بیفزاید.

دیاباته و قایدی گرچه درماه‌‌های اخیر قدری افت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد این دو با انگیزه‌های متفاوت تر گام به لیگ قهرمانان آسیا بگذارند تا شاید بحرانی که این روزها گرفتارش شده‌اند را پشت سربگذارند. بدون شک اگر دیاباته و قایدی درلیگ قهرمانان آسیا برای استقلال خوب گل بزنند حتی عبور از سد الاهلی که از شرایط مناسب میزبانی هم سود می‌برد دور از ذهن نخواهد بود. به هرحال استقلال هم تجربه بسیار زیادی درلیگ قهرمانان آسیا دارد ومی‌تواند یکی از تیم‌های مدعی این رقابت‌ها لقب بگیرد. البته به شرط آنکه همه برنامه ریزی‌های کادر فنی درست از آب درآید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->