سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

نوبخت: همسان سازی حقوق کارکنان دولت ادامه دارد

  • کد خبر: ۶۳۱۰۴
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
  • ۱
نوبخت: همسان سازی حقوق کارکنان دولت ادامه دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قطعاً برای سال ۱۴۰۰ استخدام داریم. ۵۳ هزارمجوز استخدامی که سال گذشته برای وزارت بهداشت و درمان صادرشده بود اجرایی می‌شود و همچنین هرسال برای فرهنگیان هم برنامه استخدام داریم که تعدادش را به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنها در سال ۱۴۰۰ اجرا خواهیم کرد.

محمد باقر نوبخت افزود: قطعاً برای سال ۱۴۰۰ استخدام داریم و در واقع ما اجازه استخدام یک سوم تعدادی که بازنشسته می‌شوند را داریم ضمن اینکه ۵۳ هزارمجوز استخدامی که سال گذشته برای وزارت بهداشت و درمان صادرشده بود اجرایی می‌شود و همچنین هرسال برای فرهنگیان هم برنامه استخدام داریم که تعدادش را به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه ادامه داد: کسانی که تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنها در سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هم‌چنین برای کسانی که در نظام تأمین اجتماعی دستمزد و مستمری دریافت می‌کنند بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد تومان در سال جاری جهت همسان سازی حقوق‌شان پیش بینی شده است، همین‌طور قانون تسری را برای کارکنان زحمت کش زندان‌ها قطعاً اجرایی می‌کنیم.

نوبخت در ادامه گفت: همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در سال‌جاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
از کدوم همسان سازی صحبت می کنه؟ کسی میدونه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->