نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نگاهی به نظرسنجی‌های ۳ دوره گذشته شهرآراورزشی| رقابت ۲۶ چهره در ۳ سال

  • کد خبر: ۶۳۱۳۳
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
نگاهی به نظرسنجی‌های ۳ دوره گذشته شهرآراورزشی| رقابت ۲۶ چهره در ۳ سال
شهرآرای ورزشی در طول عمر چهارساله خود، ۴ دوره نظر‌سنجی برترین‌های ورزش مشهد را برگزار کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شهرآرای ورزشی در طول عمر چهارساله خود، ۴ دوره نظر‌سنجی برترین‌های ورزش مشهد را برگزار کرده است که در هر دوره تلاش کردیم تا با در‌نظر‌گرفتن اتفاقات همان سال ورزشکاران منتخب را اعلام کرده تا با نظر صاحب‌نظران ورزش استان و نیز مردم مشهد برترین چهره سال انتخاب شود.

۱+۷

در نخستین دوره که سال‌۹۶ برگزار شد، اسفندماه ۸ چهره ورزشی نامزد کسب چهره برتر ورزش مشهد شدند که باید همگی با یکدیگر رقابت می‌کردند. عباس چمنیان در آن سال به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران انتخاب شده بود و محمد دانشور، ملی‌پوش مشهدی دوچرخه‌سواری، نایب‌قهرمانی آسیا را کسب کرد. در همان سال مهشید اشتری در رده سنی نوجوانان به قهرمانی تنیس‌روی‌میز جهان رسید. حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد ایران، موفق شد قهرمان آسیا و ایران شود. حسین طیبی، فوتسالیست مشهدی، در سال‌۹۶ تنها‌لژیونر ایرانی بود که در غیرت قزاقستان موفق شد عنوان آقای‌گلی لیگ را کسب کند.
 
مریم پارسا در رشته‌ای کمتر‌شناخته‌شده یعنی فوتبال‌روی‌میز به‌عنوان مربی و کاپیتان تیم ملی بانوان ایران توانست در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کند و به مدال برسد. خسرو دلیر در همین سال بهترین مربی سال‌۲۰۱۷ جودو و کوراش آسیا شد و در‌نهایت جواد نوروزی موفق شد قله اورست را فتح کند و نشان پلنگ‌برفی را کسب کند. در این دوره اصلی‌ترین رقابت بین چمنیان و نوروزی برای کسب عنوان چهره برتر سال بود.

سال درخشان جاکارتایی‌ها

در سال‌۹۷ بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شد که مشهدی‌ها توانستند به چندین مدال دست یابند و به‌همین‌خاطر تصمیم گرفتیم برترین‌های ورزش مشهد را در ۳ گروه مختلف نظرسنجی کنیم تا نامزد‌ها در شرایط برابرتری با یکدیگر رقابت کنند و مردم و صاحب‌نظران در این سال می‌توانستند از هر گروه یک چهره و در‌مجموع ۳ نفر را انتخاب می‌کردند. ورزشکاران به ۳ گروه بانوان، آقایان و توان‌یابان دسته‌بندی شده که در‌مجموع ۴ ورزشکار زن و ۴ ورزشکار مرد منتخب شدند.
 
در قسمت بانوان فاطمه ارژنگی، ملی‌پوش فوتسال، که همان سال توانسته بود در کنار تیم ملی دختران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند، حضور داشت. رؤیا کلاتی، دیگر‌فوتسالیست مشهدی، نیز به‌دلیل کسب عنوان بهترین گل‌زن تیم فوتسال مشهد در لیگ برتر در لیست قرار گرفت و مهلا عاطفه‌دار، ملی‌پوش باتجربه کانوپولو، توانست در بازی‌های آسیایی جاکارتا به قهرمانی برسد و طلا بگیرد.

در بخش آقایان نیز ۳ چهره حضور داشتند؛ مهدی جاوید، فوتسالیست مشهدی، علاوه بر آقای‌گلی در لیگ برتر، عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا را نیز به دست آورد. مجتبی یوسفی، لیبروی مشهدی، در سال‌۹۷ توانست با پیراهن خاتم‌اردکان قهرمان باشگاه‌های آسیا شود و رضا سخندان، کمک‌داور پرافتخار مشهدی، راهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد. در بخش توان‌یابان، ورزشکاران جانباز و معلول در جاکارتا گل کاشتند و مدال‌های زیادی را برای مشهد به ارمغان آوردند. شاهین ایزدیار در رشته شنا ۶ طلا و یک نقره کسب کرد، هادی رضایی سرمربی والیبال‌نشسته بازهم تیم ملی را به قهرمانی آسیا رساند و عاطفه نقوی در رشته شطرنج ۲ طلا و یک نقره آسیایی را به دست آورد.

رقابت متخصص‌ها

روزنامه شهرآرا برای سومین‌بار به نظرسنجی انتخاب چهره ورزش مشهد در سال‌۹۸ پرداخت؛ سالی که در انتها به بحران کرونا رسید. این‌بار نامزد‌ها به ۳ گروه مربیان، داوران و ورزشکاران تغییر کرد. در بخش داوران حمید متین‌مقدم، داور مشهدی فوتبال ساحلی، عنوان برترین داور سال را به خود اختصاص داد. انسیه مافی‌نژاد، کمک‌داور باتجربه و پرافتخار فوتبال بانوان، نیز برای چندمین‌دوره متوالی به‌عنوان بهترین کمک‌داور سال معرفی شد. مسعود ذوقی نیز در والیبال، قضاوت در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد. در بخش مربیان نیز ۲ چهره از فوتسال حضور داشتند. مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا، به‌همراه فاطمه شریف حضور داشتند که شریف در این سال به‌عنوان مربی تیم ملی بزرگ‌سالان انتخاب شده بود.
 
دیگر نامزد این گروه، امیر توکلیان، سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان ایران بود. در بخش ورزشکاران نیز ملیحه یغمایی‌پور، هندبالیست تیم اشتادسازه مشهد، که موفق شد به‌همراه تیمش قهرمان ایران شود و به جام باشگاه‌های آسیا راه یابد، قرار گرفت. به‌جز او حسین طیبی، لژیونر مشهدی فوتسال، که نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و حامد حسین‌زاده، ملی‌پوش بسکتبال راه‌یافته به المپیک، نیز با یکدیگر رقابت کردند. در این دوره بانوان با اقبال بیشتری روبه‌رو بودند و در هر گروه توانستند آمار درخورتوجهی را به خود اختصاص دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->