سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان
سرخط خبرها

نمایندگانی از علمای ایران و افغانستان روند صلح افغانستان را بررسی کردند

  • کد خبر: ۶۳۲۲۶
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
نمایندگانی از علمای ایران و افغانستان روند صلح افغانستان را بررسی کردند
اولین همایش هم‌اندیشی مشورتی علما، روحانیون جامعه مهاجرین و انصار مقیم مشهد مقدس پیرامون پروسه صلح افغانستان در کنسولگری این کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اولین همایش هم اندیشی مشورتی صلح با حضور جمعی از علما و روحانیون افغان و ایرانی مقیم مشهد، سرکنسول افغانستان در مشهد و مسئولان کنسولگری این کشور در مشهد برگزار شد.

 

عبدالجابر انصار سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد در این مراسم اظهارداشت: این جلسه نقطه آغاز تلاش‌ها در زمینه مشورت‌ با علما و نمایندگان جامعه مهاجرین درباره صلح است.

 

وی در ادامه با ارائه‌ی تاریخی فشرده از اتفاقات چهل سال گذشته افغانستان و تشریح اقدامات جامعه جهانی در قبال سرنوشت سیاسی این کشور افزود: صلح همیشگی، پایدار و با عزت با محوریت خود افغان‌ها و برای افغان‌ها آرزوی ما است.

 

در ادامه این مراسم مولوی سیداحمد آخوندزاده رئیس شورای اخوت اسلامی هرات با اشاره به اهمیت حفظ همبستگی و اتحاد علما و پرهیز از هرنوع لعن و تکفیر خاطرنشان کرد: در طول تاریخ افغانستان اتحاد تسنن و تشیع مثال زدنی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین عصارزاده معاون جامعه المصطفی العالمیه نیز در این مراسم تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌های را برای حفظ اتحاد و همبستگی برادران مسلمان بسیار مهم است و علما نقش مهمی در ایجاد اخوت و برادری جامعه اسلامی و آوردن صلح در کشور افغانستان دارند.

 

در پایان این مراسم بیانیه مشترکی در حمایت از گفت‌وگوهای صلح و تلاش‌های جامعه جهانی برای پایان جنگ و خونریزی در افغانستان با تأکید بر حفظ دستاوردهای دو دهه اخیر در چارچوب نظام جمهوریت صادر شد.

 

نمایندگانی از علمای ایران و افغانستان روند صلح افغانستان را بررسی کردند

 

نمایندگانی از علمای ایران و افغانستان روند صلح افغانستان را بررسی کردند

 

نمایندگانی از علمای ایران و افغانستان روند صلح افغانستان را بررسی کردند

 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->