نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

جدال بزرگان در لیگ دسته یک| نگاه ۳ تیم به صدر جدول

  • کد خبر: ۶۳۲۶۹
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
جدال بزرگان در لیگ دسته یک| نگاه ۳ تیم به صدر جدول
رقابت سخت مدعیان برای حفظ بالانشینی در هفته نوزدهم لیگ دسته‌اول عصر امروز با برگزاری دیدارهای این هفته آغاز می شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۹ مسابقه شروع می‌شود و ۳ تیم اول جدول رقابت نفسگیری برای صدرنشینی دارند. جدول لیگ دسته‌اول برخلاف جدول لیگ برتر کاملا منظم است و تعداد بازی‌های تیم‌ها یکسان است. مس کرمان ۳۲‌امتیازی، شهرداری آستارا ۳۱‌امتیازی و استقلال خوزستان ۳۰‌امتیازی در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند. هر ۳ تیم هم در این هفته کورس نزدیکی برای صدرنشینی خواهند داشت.

جدال بزرگان در لیگ‌یک

مس کرمان در اولین بازی سال‌۱۴۰۰ در بوشهر میهمان شاهین است. فراز کمالوند، سرمربی شاهین بوشهر، مدیرفنی تیم استقلال شد و داوود مهابادی جانشین او شد. مس برای حفظ صدر باید پیروز شود، ولی کار راحتی در بوشهر ندارد. شاهین در رده هفتم جدول قرار دارد، اما با کسب ۲۷‌امتیاز تنها ۵‌امتیاز اختلاف با صدر جدول می‌بیند و از‌همین‌رو در بازی با مس صدرنشین برای رسیدن به بالای جدول حسابی رؤیاپردازی خواهد کرد.

تیم فوتبال مس کرمان که در مدت تعطیلات نیم‌فصل لیگ‌یک، اردوی تدارکاتی خوبی را در شهر مشهد برپا کرده بود، روز گذشته با برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود در این شهر به‌طوررسمی به اردوی خود پایان داد. اعضای تیم فوتبال مس کرمان که در این اردو یک بازی تدارکاتی برابر شهرخودرو نیز برگزار کرده بودند، صبح دیروز مشهد را به مقصد بوشهر ترک کردند. تیم مهاجری برای بازی برابر شاهین محروم و مصدوم نخواهد داشت و با نفرات کامل خود راهی این بازی می‌شود تا با کسب ۳‌امتیاز این مسابقه، جایگاهش در صدر جدول را مستحکم‌تر از قبل کند.

هاراگیری به سبک شهرداری

شهرداری آستارا هم بعد از نتایج خوبی که با پایان رأفت گرفت، این مربی را کنار گذاشت و این هفته با سرمربی جدید خود به شیراز می‌رود تا مقابل فجرسپاسی بازی کند. این بازی، بسیار حساس و مهم است. برنده مسابقه روی پله دوم خواهد ایستاد. شهرداری آستارا اگر می‌خواهد روی پله دوم باقی بماند، باید فجرسپاسی شیراز را شکست بدهد؛ ولی اگر با سرمربی جدید بازنده شود، در‌آن‌صورت فجر شانس رسیدن به این جایگاه را دارد. نماینده آستارا در نیم‌فصل اول این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، اما حالا با یک بحران بزرگ روی نیمکت خود مواجه شده است.

خوشه‌طلایی، میان‌بر استقلال برای صدر

استقلال خوزستان رده‌سومی به‌مصاف خوشه‌طلایی ساوه رده‌یازدهمی می‌رود. آبی‌پوشان اهوازی نسبت به ۲ تیم اول جدول بازی آسان‌تری دارد و شاید بخت به این تیم رو کند و آبی‌پوشان این هفته بتوانند با خوش‌شانسی به صدر جدول هم برسند. آبی‌های خوزستانی در این فصل خط دفاعی مستحکمی دارند و به‌راحتی گل نمی‌خورند، البته خط حمله این تیم‌ها عملکرد قابل‌قبولی داشته و هواداران اهوازی امیدوارند با یک برد قابل پیش‌بینی در این هفته، بازهم در جمع مدعیان باقی بمانند.

ریسک عبدا... روی افشین

بادران تهران رده‌چهارمی به‌مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود. خیبر نوزده‌امتیازی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. خیبر اگر می‌خواهد به شرایط خوبی برگردد، باید بردن را در سال جدید آغاز کند. خیبری‌ها در نیم‌فصل به جذب آرش افشین اقدام کردند. مهاجم با‌سابقه فوتبال کشورمان که در نیم‌فصل اول این بازی‌ها با بستن بازوبند کاپیتانی شهرداری آستارا، نشان داد برنامه‌های بزرگی برای برگشتن به سطح اول فوتبال ایران دارد، بعد از بدقولی مسئولان شهرداری، اقدام به فسخ قرارداد با این تیم کرد؛ اما روز گذشته مدیرعامل تیم شمالی مدعی شد پرداختی‌هایی را به این مهاجم داشته است و جدایی او از این تیم غیرقانونی تلقی خواهد شد. با توجه به شرایط موجود باید منتظر ماند و دید آیا عبدا... ویسی برای بازی‌دادن به این مهاجم خطر می‌کند یا نه.

«هوادار» به فکر فرار از بجران

تیم هوادار که زمانی در صدر جدول لیگ قرار داشت، اکنون در رده ششم جدول جا خوش کرده است. تیم رضا عنایتی این هفته باید به‌مصاف استقلال‌ملاثانی برود. استقلالی‌ها با ۲۴‌امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و برای بهبود وضعیتشان در جدول باید از بازی امروز با دست‌پر از زمین خارج شوند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد اگر رخ دهد، تیم عنایتی را بیش از گذشته در حاشیه قرار خواهد داد. سرمربی مشهدی هوادار که شاید خیلی‌ها او و تیمش را کاندیدای اصلی صعود به لیگ برتر می‌دانستند، ۷ هفته است که رنگ برد را ندیده‌اند!

پارس در رؤیای بالانشینی

پارس جنوبی جم هم با محمد نصرتی در رده هشتم جدول جا خوش کرده است و به‌مصاف رایکا بابل خواهد رفت؛ رایکایی که نادر دست‌نشان، سرمربی خود، را به‌دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. محمد نصرتی امیدوار است با برتری برابر بابلی‌هایی که با ۲۲‌امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند، کمی تیمش را به‌سمت بالای جدول هدایت کند تا در هفته‌های آینده بتواند با کسب‌امتیاز از سایر بازی‌های تیمش و با امید به توقف سایر مدعیان، یک بار دیگر پارس جنوبی جم را به سطح اول فوتبال ایران برساند.

شهرآورد گیلانی‌ها در لیگ‌یک

ملوان، میزبان تیم چوکای تالش است. ۲ تیم از جمع تیم‌های مدعی فاصله زیادی دارند؛ اما دربی‌های گیلان همیشه جذاب است. ملوان در رده نهم است و چوکا روی پله پانزدهم قرار دارد؛ اما شهرآورد‌های گیلان ربطی به وضعیت ۲ تیم در جدول لیگ ندارد. داوری این دیدار بر‌عهده حمید‌رضا همیراد با کمک‌های بابک خسروی و عبدالعلی شکر‌گزار است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->