پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

نوستالژی | روزی که «پیام» برد را با باخت عوض کرد

  • کد خبر: ۶۳۲۷۳
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
نوستالژی | روزی که «پیام» برد را با باخت عوض کرد
جمعه چهارم آذر سال‌۱۳۷۳‌یعنی ۲۷‌سال پیش تیم پیام در مشهد میزبان تیم استقلال تهران بود و در شرایطی که از حریف خود پیش بود، در نهایت با شکست استادیوم تختی را ترک کرد.
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ جمعه چهارم آذر سال‌۱۳۷۳‌یعنی ۲۷‌سال پیش تیم پیام در مشهد میزبان تیم استقلال تهران بود. پیامی‌ها که آن سال پسوند گچ را به‌دنبال اسم خود داشتند، در حضور بیش از ۱۲‌هزار تماشاگر مشهدی، میزبان میهمان پر‌آوازه خود بودند. کاظم غیاثیان، سر‌مربی آن زمان پیام گچ خراسان، تیم خودش را با این نفرات به زمین فرستاده بود؛ حسین نخودیان، احمد حامد، حسین الفاطمی، مجید حسینی‌پور، جواد نمازی، اکبر ایزدی، عادل بهلور (از دقیقه ۸۵ حسن صبری)، آرش شادفر (از دقیقه‌۸۵ حمید موسوی)، محمد چاهجویی، محمد مؤمنی و رضا صاحبی.

در مقابل، استقلال تهران که آن زمان هدایتش بر‌عهده نصر‌ا... عبداللهی بود، با حمید بابازاده، امیر قلعه‌نویی، ایمان عالمی، مسعود غفوری‌اصل، جواد زرینچه، محمد نوری، ادموند اختر، محمود فکری، مهدی پاشازاده، محمد‌رضا مهرانپور و محمد تقوی بازی را آغاز کرد و در ادامه عباس سرخاب و علی حاج‌اکبری نیز به زمین آمدند. پیامی‌ها با حمایت تماشاچیان بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود روی تیز‌هوشی رضا صاحبی و اشتباه بزرگ حمید بابازاده، گلر استقلال، در دقیقه‌یک به گل رسیدند؛ گلی که اوضاع را کاملا به سود پیامی‌ها کرد، به‌طوری‌که آن‌ها تا پایان نیمه اول بر توپ‌و‌میدان حاکم بودند و چند موقعیت خوب دیگر هم روی دروازه استقلال خلق کردند.
 
پیامی‌ها که در این بازی جان پیکاپ، هافبک اسکاتلندی آن زمان خود را که به‌نوعی اولین بازیکن خارجی این تیم بعد از انقلاب بود، در اختیار نداشتند، نیمه دوم را هم خوب شروع کردند؛، اما این استقلال بود که روی یک ضربه پنالتی کاملا مشکوک به گل رسید. در دقیقه‌۵۳ بازی مهدی اخوان، داور مسابقه، خطای حسین الفاطمی بر روی ادموند اختر را که به نظر بیرون از هجده‌قدم بود، به داخل محوطه جریمه برد تا خود اختر با گل کردن این پنالتی، بازی را به تساوی بکشاند.

۱۳‌دقیقه به پایان مسابقه و در‌حالی‌که بازی تقریبا متعادل پیش می‌رفت و هر ۲ تیم موقعیت‌های مشابهی داشتند، تیز‌هوشی امیر قلعه‌نویی بار دیگر اختر را در موقعیت گل قرار داد و او که آن‌روز‌ها در اوج آمادگی بود، دروازه پیام را برای بار دوم باز کرد. حملات پیام در ادامه بازی و ۲ تعویض مرحوم غیاثیان در ۵‌دقیقه پایانی هم به کار این تیم نیامد تا مشهدی‌ها در روزی که می‌توانستند استقلال را مغلوب کنند، جای برد را با باخت عوض کنند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->