برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

اظهارات سرپرست استقلال درباره ماجرای دانشگر| روزنه امید برای مدافع آبی باز است

  • کد خبر: ۶۳۳۳۱
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
اظهارات سرپرست استقلال درباره ماجرای دانشگر| روزنه امید برای مدافع آبی باز است
نصرالله عبداللهی درباره آخرین وضعیت محمد دانشگر با استقلال به این موضوع تاکید کرد که فقط فرهاد مجیدی می‌تواند باعث بازگشت این بازیکن به تمرینات شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، نصرالله عبدالهی، سرپرست استقلال امیدوار است فرهاد مجیدی از خطای دانشگر بگذرد و او را با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همراه کند. سرپرست استقلال درهمین راستا به سوالات پیرامون ماجرای دانشگر پاسخ داده است:

_ماجرای دانشگر این روزها در استقلال به یک معمای پیچیده تبدیل شده است. برخی از قطعی بودن غیبت این مدافع در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده‌اند. آیا دانشگر قطعا از حضور دراین رقابت‌ها محروم شده با توجه به اینکه باشگاه استقلال هنوز برای اضافه کردن نام بازیکنان جدید وقت دارد.

ما تا ۱۹ اردیبهشت وقت داریم حذف و اضافه‌های لازم را در لیست ارسالی انجام دهیم. مشکلی از این بابت وجود ندارد که تا قبل از آن تاریخ بخواهیم نام کسی را اضافه یا حذف کنیم.

_ ممکن است دانشگر بخشیده شود تا استقلال هم با قوای کامل راهی این رقابت‌ها شود. به هرحال همان طور که خودتان هم می‌دانید دانشگر با وجود حاشیه‌هایی که گا‌ها ایجاد کرده، اما از لحاظ فنی ثابت کرده می‌تواند به استقلال کمک کند، به خصوص در فاز گلزنی.

ببینید دانشگر اکنون دراختیار باشگاه استقلال است. مربیان تصمیم گرفته‌اند که او دراختیار باشگاه باشد وباید تاکید مسئولیت بخشش یا ادامه جریمه او به عهده شخص سرمربی است.

_شما بزرگ این باشگاه هستید. آیا دراین باره وساطت می‌کنید؟

به هرحال این طور نیست که من بی تفاوت باشم. من این کار را می‌کنم، اما درنهایت مجیدی است که باید درباره دانشگر تصمیم بگیرد. ما هنوز برای ارسال اسامی زمان داریم و مشکلی برای اضافه شدن نام جدید در لیست استقلال وجود ندارد. اگر فرهاد تصمیم بگیرد که دانشگر را به لیگ قهرمانان آسیا ببریم این کار به سرعت انجام خواهد شد. ما باید دراین مورد اجازه بدهیم خود مجیدی تصمیم نهایی را اتخاذ کند، چون او سرمربی تیم است. ممکن است این ماجرا درنهایت با جریمه دانشگر و حضور او درعربستان تمام شود و شاید هم این اتفاق رخ ندهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->