صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند
سرخط خبرها

کامرانی: تیم ملی دعوت شوم با همه وجودم بازی می‌کنم/ تیم ملی باید تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها باشد

  • کد خبر: ۶۳۳۴۵
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
  • ۱
کامرانی: تیم ملی دعوت شوم با همه وجودم بازی می‌کنم/ تیم ملی باید تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها باشد
مهدی کامرانی بازیکن باتجربه بسکتبال کشورمان که مدتی است از تیم ملی دور بوده می‌گوید برای بازگشت به تیم انگیزه زیادی دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، صفحه منتسب به فیبا آسیا در اینستاگرام با انتشار یک پست از کاربران خواسته یک اسطوره را برای بازگشت به تیم ملی کشورش انتخاب کنند. در این تیم مهدی کامرانی از ایران، فادی الخطیب از لبنان، جیمی آلاپاگ از فیلیپین، یائو مینگ از چین و چین چن از چین تایپه حضور دارند.
مهدی کامرانی بازیکن باتجربه کشورمان درباره این پست گفت: فیبا آسیا لطف کرده، به هر حال من را می‌شناسند و می‌دانند تیم ملی چین را ۳ سال پشت سر هم بردن چقدر سخت است البته الان با وجود حضور استرالیا و نیوزلند شرایط کمی تغییر کرده، اما به نظرم هنوز ما می‌توانیم بهترین تیم آسیا باشیم چراکه صمد هنوز خوب بازی می‌کند، حامد حدادی هنوز بهترین است و جوانان با انگیزه خوبی هم به تیم اضافه شده اند. به نظر من شرایط سنی اصلا مهم نیست بلکه در تیم ملی باید برنامه ریزی خاصی وجود داشته باشد تا هم جایگاهی برای بازیکن باتجربه وجود داشته باشد و هم برای جوانان، به نظرم می‌توانیم تلفیق خوبی از این دو را داشته باشیم. بازیکنان با تجربه مقابل تیم‌های عربی که سخت بازی می‌کنند می‌توانند در لحظاتی که به بازی می‌آیند به تیم ملی کمک کنند.
او درباره دعوت دوباره به تیم ملی هم گفت: اگر این اتفاق بیفتد مطمئنا خیلی خوشحال می‌شوم. من یک عمری را در تیم ملی و باشگاهی گذراندم و اگر از من مودبانه و دوستانه نمی‌دانم هرطور رسمش است بخواهند و به تیم ملی دعوتم کنند، با تمام وجودم سعی می‌کنم بهتربن بازی‌هایم را مثل همیشه برای تیم ملی انجام دهم. درست است که شرایط سنی هم مهم است، اما من انگیزه بالایی دارم و می‌دانم که می‌توانم مثمر ثمر باشم.
کامرانی در پایان گفت: اگر هم این انفاق نیفتد و دعوتم نکنند باز هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم، چون خود من کنار دیگر بازیکنان خیلی برای تیم ملی زحمت کشیده‌ایم و همیشه دوست دارم تیم ملی کشورم را موفق ببینم. امیدوارم همیشه بهترین باشند و بهترین نتیجه را بگیرند. موفقیت تیم ملی آرزوی همیشگی ماست.
 
 
کامرانی: تیم ملی دعوت شوم با همه وجودم بازی می‌کنم/ تیم ملی باید تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها باشد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
کامرانی الان در شان تیم ملی نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->