چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها
سرخط خبرها

یک گام فاصله گرگان تا فینال| دفاع ناهماهنگ بلای جان شیمیدری ها

  • کد خبر: ۶۳۳۵۵
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
یک گام فاصله گرگان تا فینال| دفاع ناهماهنگ بلای جان شیمیدری ها
تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی دوم نیمه نهایی را با نتیجه ۹۵ بر ۹۱ از شیمیدر قم برد تا به فینال نزدیک شده باشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که انتظار می‌رفت شهرداری گرگان یک بار دیگر با اختلاف امتیازی بالا همچون بازی اول تیم شیمیدر را شکست بدهد، اما این اتفاق نیفتاد. شیمیدر مثل بازی نخست، در دفاع ناهماهنگ و با دستپاچگی توپ‌ها را در حمله از دست داد. در پی اشتباه‌های فردی بازیکنان، توپ‌های لو رفته این تیم در کوارتر اول بالا رفت و منجر به امتیازات شهرداری شد.
در مقابل تیم گرگانی در پرتاب‌های دو و سه امتیازی موفق عمل کرد و با دفاع روی توپ و پوشش مناسب به ویژه مهار حملات از سوی رولند، شمار امتیازات خود را افزایش داد. تنها بازیکن مؤثر شیمیدر در میان آن همه بازیکن تأثیرگذار شهرداری از جمله امینو و اجمشیدی؛ ارسلان کاظمی بود که در طول ۲۰ دقیقه روند مطمئنی داشت و بقیه نفرات به مرور در ترکیب تیم و نحوۀ بازی مقابل شهرداری جا افتادند.
شیمیدر از ویرانه‌های بازی در وقت اول، در کوارتر دوم پیروزی ۲۲ بر ۱۶ ساخت. وقت سوم را با ۶ امتیاز واگذار کرد تا همچنان در بازی بماند. اما اوج بازی شیمیدر در ۵ دقیقۀ پایانی به نمایش درآمد. تیمی که ترنورش را کم کرد، در توپ‌گیری از سبد سایه به سایه حریف جلو رفت، دفاع روی توپ را با فشار بیشتری انجام داد و به بازیکنان بدون توپ نزدیک‌تر شد و برتری در شوت سه امتیازی را با پرتاب‌های موفق از حریف گرفت.
تعویض‌های شهرداری هم به شیمیدر در کم کردن فاصلۀ امتیازی کمک کرد. مثل نیمکت نشین کردن سینا واحدی که تا پایان کوارتر سوم ۱۲ امتیاز آورده بود. یا اصرار به استفاده از رستم‌پور که با خشونت خود و سپس اخراج از سالن، تمرکز شهرداری را به هم ریخت.
در نهایت این بازی با نتیجه ۹۵ بر ۹۱ به نفع شهرداری گرگان تمام شد و با وجد اینکه شیمیدری‌ها ۲ بر یک عقب افتاده اند، اما هنوز ناامید نیستند، چون هم بازی دوم را با اختلاف امتیاز کم باختند و هم اینکه بازی سوم باقی مانده و هنوز می‌توانند امیدوار باشند. این بازی جمعه ۲۰ فروردین ساعت ۱۸ برگزاری خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم گرگانی‌ها گام نهایی برای رسیدن به فینال را برمی دارند یا اینکه شیمیدری‌ها راه آن‌ها را سد خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->