معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

معرفی بازی «کوبیز» | صورت‌سازی وسط بازی

  • کد خبر: ۶۳۳۷۱
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
معرفی بازی «کوبیز» | صورت‌سازی وسط بازی
کوبیز از آن جنس بازی‌های دورهمی است که بچه‌ها عاشقش می‌شوند و بزرگ‌تر‌ها هم از انجامش لذت می‌برند و اگر در خانه آن را داشته باشید، می‌تواند هر روز شما را چند ساعتی سرگرم کند.
ایمان فروزان نیا | شهرآرانیوز - همه باید چشمشان به کارت روی زمین باشد و مکعب‌های چوبی زیر دستشان آماده باشد تا به‌محض روشدن کارت، مکعب‌ها را کنار هم بچینند و شکل روی کارت را بازسازی کنند و زودتر از بقیه روی زنگ بکوبند. صدای زنگ که دربیاید، یک نفر برنده شده و این شروع یک رقابت ۴۷ رانده است.
 
«کوبیز» رقابت و چالشی باحال، هیجان‌انگیز و سرعتیِ دو تا چهارنفره است. مسابقه سر اینکه چه‌کسی می‌تواند سریع‌تر از بقیه صورت بسازد؟ این بازی دست می‌گذارد روی هوش تصویری، قدرت تمرکز و سرعت عمل شما. پس اگر دراین‌زمینه ادعا دارید، باید بیایید به میدان بازی تا مشخص شود چندمرده حلاجید. اگر هم فکر می‌کنید سرعت‌عملتان کم است یا در سرعت زیاد نمی‌توانید درست تمرکز کنید، کوبیز ساخته شده است برای افزایش و تقویت مهارت‌های تمرکز و دقت. این بازی برای گروه سنی ۵ سال به بالا مناسب است و هر دور آن حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.


عالی برای کودک و نوجوان

کوبیز بازی هیجان‌انگیز خانوادگی یا میهمانی براساس سرعت‌عمل و بهره‌گیری از هوش تصویری است. این بازی را برای گروه سنی کودک و نوجوان و دورهمی‌های دوستانه بیشتر از بقیه موقعیت‌ها توصیه می‌کنیم. روال بازی این‌گونه است که بازیکنان وظیفه دارند با کنارهم‌چیدن مکعب‌هایی که در هر وجه آن یکی از اجزای صورت کشیده شده است، شکلک‌هایی را که روی کارت‌های بازی وجود دارد، بسازند و سپس اولین کسی که شکل درست را بسازد، باید زنگ را به صدا دربیاورد. بازی‌های دیگری مشابه بازی کوبیز در بازار وجود دارند، ازجمله کاپوچین که قبل‌تر از کوبیز به بازار عرضه شده است و قدمت بیشتری دارد و در آن باید شمای اشکال روی کارت‌های بازی را با فنجان‌های رنگی ساخت. در کوبیز، ولی به کمک مکعب‌های نقش‌دار می‌شود دقیقا شکل روی کارت‌ها را ساخت. اگر این ۲ بازی را انجام بدهید، به‌احتمال با ما هم‌نظر خواهید بود که بین کار با مکعب چوبی یا لیوان پلاستیکی، اولی دل‌چسب‌تر و هیجان‌انگیزتر است.


کیفیت بازی و ضعف‌ها و قوت آن

ضعف این بازی‌ها تکراری‌شدن است. بعد از مدتی، بازی دیگر آن هیجان ابتدایی را نخواهند داشت، البته این موضوع برای مخاطب بزرگ‌سال صدق می‌کند و اگر با کودکان هر روز هم این بازی را انجام بدهید، با تمام شوق و هیجان پای رقابت آن می‌نشینند. کوبیز برای پدرومادر‌هایی که دوست دارند با فرزندشان بازی کنند که به رشد مهارت‌ها و هوش منجر شود، گزینه‌ای عالی است. این بازی به تقویت مهارت سرعت‌عمل، تقویت تمرکز و افزایش دقت، تقویت هوش تصویری و تقویت حافظه منجر می‌شود.
 
محتویات بازی شامل ۴۷ کارت تصویر، یک زنگ، ۱۲ قطعه مکعب چوبی و دفترچه قوانین بازی است. زنگ بازی نوعی استاندارد و مشابه زنگ بازی‌فکری‌های دیگر مثل پایاپای و کاپوچین است. جنس کارت‌های بازی هم باتوجه‌به اینکه قرار نیست داخل دست با آن‌ها بازی کرد یا دادوستد شوند، مناسب است و زود خراب نمی‌شود. مکعب‌های چوبی هم که قسمت هیجان‌انگیز ماجرا هستند، صاف و صیقلی هستند و بازی‌کردن با آن‌ها حس خوبی به آدم می‌دهد.
 
طراحی و تصویرسازی بازی هم فانتزی و بامزه است و تنها ضعف قطعات بازی را شاید بشود جعبه آن دانست که آن‌قدر‌ها مقاوم نیست و به سبک جعبه کبریت باز و بسته می‌شود که احتمال پاره و خراب‌شدن آن هنگام بازکردن و بستن بازی وجود دارد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->