برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

نتیجه دیدار بایرن مونیخ و پاریس‌سن‌ژرمن+ ویدئو گل‌ها| بحران در شب برفی مونیخ

  • کد خبر: ۶۳۳۷۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۱
نتیجه دیدار بایرن مونیخ و پاریس‌سن‌ژرمن+ ویدئو گل‌ها| بحران در شب برفی مونیخ
بایرن مونیخ برخلاف تصور همگان در برابر پاریسی ها شکست خورد تا کار مدافع عنوان قهرمانی برای صعود سخت شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی با برگزاری دو دیدار به پایان رسید و بایرن مونیخ و پورتو مقابل رقبای خود تن به شکست دادند.

در دیدار چلسی و پورتو، این شاگردان توخل بودند که موفق شدند با ۲ گل از سد حریف خود بگذرند و گامی بلند به سوی صعود بردارند. در دیگر دیدار امشب بایرن در شب برفی مونیخ، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب پاریس سن ژرمن شد.

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی و سرژ گرنابری دو گلزن خود را به ترتیب به دلایل مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

تیم فرانسوی در دقیقه ۳ به گل رسید و نفوذ نیمار به قلب دفاع بایرن باعث شد تا کیلیان ام‌باپه صاحب توپ شود و با ضربه‌ای محکم دروازه مانوئل نویر را باز کند. هر چند بایرن در ادامه چند بار تا آستانه گل زدن پیش رفت که درخشش کیلور ناواس درون دروازه تیم هانسی فلیک را ناکام گذاشت.

پاری سن ژرمن در دقیقه ۲۸ به گل دوم رسید. این بار مارکینیوش مدافع برزیلی توانست دروازه حریف را باز کند و بلافاصله به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت تا آندر هررا هافبک اسپانیایی به جای او به زمین بازی بیاید.

بایرن در دقیقه ۳۷ با گل اریک چوپوموتینگ مهاجم کامرونی به گل اول رسید تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک پاریس خاتمه یابد.

در نیمه دوم ابتدا توماس مولر توانست گل تساوی بخش را برای بایرن به ثمر برساند، ولی این پایان کار نبود و کیلیان ام باپه بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و دروازه بایرن مونیخ را برای بار سوم باز کرد تا این دیدار با برتری ۳ بر ۲ پاری سن ژرمن خاتمه یابد.

بازی‌های دور برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود تا چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

ویدئو گل‌های دیدار بایرن مونیخ و پاریس سن ژرمن

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->