نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

راه جدید برای خروج نیمار از پاریس| بارسلونا خانه جدید ستاره برزیلی؟

  • کد خبر: ۶۳۳۸۷
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
راه جدید برای خروج نیمار از پاریس| بارسلونا خانه جدید ستاره برزیلی؟
رسانه‌های فرانسوی از بی‌میلی ستاره برزیلی، به حضور در PSG می‌گویند و بارسلونای اسپانیا را مقصد احتمالی این بازیکن می دانند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، راه‌حل جدیدی برای بازگشت نیمار به بارسلونا روی میز قرار گرفته است. پاری‌سن‌ژرمن در ماه‌های اخیر سخت در تلاش برای تمدید قرارداد با نیمار بوده و به توافق‌هایی نیز برای حفظ این بازیکن تا تابستان سال‌۲۰۲۶ دست یافته است؛ اما جنجال‌های اخیر نیمار و اخراج در دیدار ابتدای هفته برابر لیل باعث ناراحتی دیگر‌ ستاره‌های رختکن تیم پاریسی و تردید این باشگاه در حفظ نیمار شده است.
 
اما نشریه اکیپ مدعی شد ممکن است پاری سن‌ژرمن، قید حفظ نیمار را بزند و برای جذب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، اقدام کند. این نشریه در‌این‌باره نوشت: نیمار در ۱۴ بازی گذشته خود ۲ بار اخراج شده و بار‌ها درگیر مسائل حاشیه‌ای بوده است. به نظر می‌رسد صبر رختکن پاریسی‌ها در‌مورد نیمار تمام شده و دیگر بازیکنان از رفتار‌های این ستاره برزیلی خسته شده‌اند. اخبار دوباره حاکی از احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا در سال‌۲۰۲۲ با قراردادی آزاد و عدم تمایل به تمدید قرارداد با تیم فرانسوی است. قرارداد نیمار یک سال دیگر به اتمام می‌رسد و باوجود شایعه‌ها، هنوز توافقی درباره تمدید، صورت نگرفته است.

عثمان‌دمبله در این فصل در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته و به یکی از مهره‌های مهم ترکیب بارسلونا تبدیل شده است؛ اما قرارداد این بازیکن در تابستان سال‌۲۰۲۲ تمام می‌شود و بارسلونا اگر قادر به تمدید قرارداد با او نباشد، چاره‌ای جز فروش این بازیکن در تابستان پیش‌رو ندارد. به‌جز تیم‌هایی، چون یوونتوس، لیورپول و منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن نیز علاقه‌مند به جذب او به‌جای نیمار است.

نیمار همیشه خواهان بازگشت به بارسلونا بوده، اما باشگاه اسپانیایی در این شرایط اسفناک مالی قادر به پرداخت رقم مد‌نظر پاری‌سن ژرمن نبوده و نمی‌تواند برای جذب نیمار اقدام کند. پس منتظر‌ماندن نیمار تا سال‌۲۰۲۲ و تبدیل‌شدن به بازیکن آزاد یا معاوضه با عثمان‌دمبله می‌تواند راه‌حل‌های پیش‌روی بارسلونا برای جذب ستاره برزیلی باشد. البته اخباری در‌باره معاوضه نیمار با آنتوان گریزمان نیز شنیده شده است، اما مهاجم فرانسوی بارسلونا تمایلی برای انتقال به فوتبال فرانسه ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->