خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند افطار زائران حرم امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) + فیلم آیت‌الله نوری همدانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد پذیرایی از ۱۴هزار روزه اولی پای سفره افطار امام رضا(ع) دردنامه‌ای برای عبور از فصل سردِ غفلت؛ موسوی قوچانی، شهیدِ غریب! ارائه بیش از ۳ هزار خدمت فرهنگی به زائران بارگاه رضوی تا کنون (۴ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ورزش صبحگاهی در مسجد خمینی شهر جنجالی شد + فیلم

  • کد خبر: ۶۳۴۰۶
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
  • ۵
ورزش صبحگاهی در مسجد خمینی شهر جنجالی شد + فیلم
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که گروهی از آقایان در مسجد با آهنگ شاد مخصوص رقص در حال ورزش کردن هستند و این فیلم بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری «حوزه» نوشت: 

 

به دنبال این حرکت ناشایست و پخش فیلم در فضای مجازی ، مطالبه گری از سوی خانواده های شهدا، ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر و مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان، بنیاد شهید و مردم انقلابی آغاز شد.

گفتنی است، از چند روز گذشته تاکنون مراکز، دستگاه ها ونهادهای انقلابی و دینی همچون ستادامربه معروف ونهی ازمنکرشهرستان خمینی شهر و مرکز رسیدگی به امور مساجد خمینی شهر اقدام به صدور بیانیه های مختلف کرده اند و همچنین جمعی از مردم این شهرستان طوماری بدین مضمون امضاء کرده اند:

با توجه به اقدام اخیر گروهی به بهانه ورزش صبحگاهی عمومی در کنار قبور مطهر شهدا و اقدام به پخش آهنگ های بسیار زننده و ضد اسلامی و همچنین انجام حرکات موزون و مورد اشکال، تحت عنوان نرمش و در پی آن جریحه دار شدن قلوب ما خانواده‌ های شهدا و اهالی انقلابی و متعهد به نظام اسلامی لازم است نکات زیر را اعلام داریم:

۱- حرکات فوق الذکر که باعث هتک حرمت گلزار مطهر شهدا گردیده را به شدّت محکوم نموده و در صورت تکرار موارد مشابه با قاطعیت تمام برخورد خواهیم نمود.

۲- عاملان و دست اندرکاران اجرای برنامه فوق الذکر و مسببین هتک حرمت گلزار شهدا می بایست ضمن قبول اشتباه خود، از عموم مردم اندآن و بخصوص از خانواده های شهدا عذرخواهی رسمی نموده و متعهد شوند ضمن اجر نهادن به مقام شامخ شهدا از تکرار سخیفانه اعمال مشابه جداً خودداری نمایند.

۳- از آنجایی که عملکرد مسئولین فعلی، سالهاست مورد رصد می باشد قاطعانه اعلام میداریم این افراد لایق اداره و مدیریت گلزار شهدای اندان نیستند و تقاضای آن داریم تا با واگذاری این مسئولیت به خانواده های شهدا و یا افراد و مجموعه های متعهد دیگر محلی، ما را از نگرانی برای نسل های آینده انقلاب رها سازید.

 

تعداد بازدید : 1381
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
2
کلا اون دسته از خانواده های شهدا که دیدگاهی مشابه ، اقوال فوق الذکر دارن بیان توضیح بدن نظرشون راجع به هتک حرمت انسان چیه ؟ کلا فازشون چیه که اگر کسی تا کمر خم بشه توسطل آشغالای همین مسجد و بقیه مساجد و خیابانهای اطراف برای یه لقمه نان ، شهداشون هتک حرمت نمیشن ، اگر تو مملکتی که به در و دیوارش آیه و حدیث نوشته سن فحشا به سیزده سال برسه ، پدر معتاد کودکش رو بفروشه ، زنانی باشن که شغلشون حاملگی و فروش نوزادشون باشه ... هیچکس از نظرشون هتک حرمت نمیشه ... اما موسیقی و ورزش و رقص و بی حجابی و نوع پوشش آدما موجب هتک حرمت شهدا میشه ، دختر بچه ایرانی رو آبهای بیگانه غرق میشه و همون سرنوشتی رو پیدا میکنه که مردم بسیاری از کشورهای در حال جنگ دارن بچه ای که حداقل بیست سال بعد پایان جنگ به دنیا آمده ، شهداهتک حرمت نشدن ؟ به گفته نماینده مجلس ،سال ۹۸ مردم رو توخیابانها کشتن ، شهدا هتک حرمت نشدن ؟ به نظرم شما کلا نیاز به بازنگری تو درک و دریافتتون از معنا و مفهوم حرمت ، شهدا ، انسان ، خدا و ... دارید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
واقعا ته خدا نشناشیند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
به نظرم شهدا روهم شاد کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
ایشون که داره میرقصه وبقیه رومیرقصونه خودش تعزیه خون بودقبلا وحالا رقاصی میکنه ولی بنظرمن باید به اشدمجازات برسه این مرتیکه رقاص که توگلزارشهدا ومسجدنرقصه بی خانواده بی فرهنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
0
اگه یه فضای دیگه واسه ورزش داشتن حتما میرفتن اونجا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->