سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

متهمان پرونده زورگیری از «سینا زامهران» بازیکن پدیده دستگیر شدند

  • کد خبر: ۶۳۴۳۷
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
متهمان پرونده زورگیری از «سینا زامهران» بازیکن پدیده دستگیر شدند
عوامل ضرب و جرح «سینا زامهران» بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد توسط پلیس آگاهی مشهد دستگیر شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، حدود ۱۰ روز پیش بود که سینا زامهران بازیکن تیم فوتبال پدیده مقابل منزلش با حمله تعدادی از سارقین مواجه شد و این بازیکن بعد از آنکه تلفن همراه خود را به آن‌ها داد، باز هم با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت، اما با گذشت چند روز عوامل این حادثه دستگیر شدند.

زامهران در خصوص این اتفاق اظهار داشت: با تلاش‌های پلیس آگاهی شهر مشهد، متهم اصلی این پرونده دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

وی افزود: بعد از حادثه رخ داده، بلافاصله از پلیس آگاهی مشهد با من تماس گرفتند و بعد از بررسی محل حادثه و اطلاعاتی که از من گرفته شد، درنهایت عوامل سانحه رخ‌داده دستگیر شدند. جا دارد از پلیس آگاهی مشهد تشکر کنم که پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دادند تا متهم اصلی پرونده دستگیر شود. روند قضایی پرونده در حال طی شدن است و امید به خدا عوامل این اتفاق به سزای کاری که کردند خواهند رسید.

زامهران ضمن تشکر از کسانی که در این مدت پیگیر وضعیت او بودند، گفت: خوشبختانه الان شرایطم خیلی خوب است و با صحبت‌هایی که با آقای مهدی رحمتی داشتم، قرار است از فردا در تمرینات پدیده شرکت کنم. در این مدت باشگاه پدیده، آقای وطنخواه و رحمتی خیلی پیگیری کردند و جا دارد از همه آن‌ها تشکر و قدردانی کنم.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->