۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای کامیون شیر و پر کردن بطری‌ها با آب در تهران + فیلم

  • کد خبر: ۶۳۵۵۸
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
ماجرای کامیون شیر و پر کردن بطری‌ها با آب در تهران + فیلم
ویدئویی که مشاهده‌ می‌کنید یک خودروی حمل لبنیات را نشان می‌دهد که در آن افرادی مشغول ترکیب آب با محتویات شیر داخل ظروف هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامعلی سلیمانی مدیرعامل شرکت کاله در توضیح این فیلم گفت: در خصوص این فیلم بررسی ها آغاز شده است اما هنوز تحقیقات تکمیل نیست. این مردان کارگر و کارمند هستند و در حال انجام عمل خلاف که باید رفتار و علت این حرکت آنها مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. این مبحث از روز گذشته در حال بررسی است. از کشورهای مختلف ، از سوی دوستان و مسئولان این فیلم برای بنده ارسال شده و دستور تحقیق جدی و کامل در این خصوص داده شده است.


سلیمانی اعلام کرد: کارگری که این رفتار را کرده است شناسایی شده و فردا با او گفت و گو خواهم داشت تا ابعاد علت این حرکت را مطلع شوم و آن زمان است که می توانم دقیق تر در مورد علت انتشار این فیلم پاسخ بدهم.

 

 

توضیح پلیس درباره ویدیوی کامیون شیر در تهران / دستگیری ۳ متخلف

سرهنگ داود معظمی گودرزی دراین باره گفت: پس از انتشار ویدویی از یک خودروی حمل لبنیات در فضای مجازی که در آن افرادی مشغول ترکیب آب با محتویات شیر داخل ظروف بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و در جریان آن ساعاتی بعد سرنخ هایی از این افراد به دست آمد.

 

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند، گفت: این افراد با حکم قضایی بازداشت و در جریان اظهارات خود مدعی شدند که  تمام بطری های شیر محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و آنان قصد داشته اند با اضافه کردن اب به آنها و افزایش تعداد بطری ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند و قصدی برای فروش آن به مردم نداشتند.

 

گودرزی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که هیچکدام از این بطری های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده بود، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا، رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->