حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

حذف ترکیه از مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ

  • کد خبر: ۶۳۶۷۸
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
حذف ترکیه از مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ
با توجه به چند نمونه مثبت کرونا، تیم ترکیه از مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ کنار گذاشته شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مسابقات روئینگ قهرمانی اروپا برای کسب سهمیه المپیک در حالی در ایتالیا پیگیری می‌شود که کاروان ترکیه پس از مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای ۳ عضو تیم، از مسابقات قایقرانی حذف شدند.

فدراسیون جهانی روئینگ بعد از این اتفاق اعلام کرد مسابقات طبق برنامه پیش خواهد رفت.

در بیانیه‌ای که با نام رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون حهانی روئینگ منتشر شده، آمده است که این ۳ عضو تیم ملی ترکیه پس از مثبت شدن آزمایش کووید ۱۹ به خانه های خود بازگشته‌اند.

آنها اعلام کردند تست ۱۷ عضو کاروان ترکیه منفی بوده است اما براساس پروتکل‌های بهداشتی ایتالیا تمامی کاروان از مسابقات کنار گذاشته شدند. ۳ عضو مثبت در هتل و بقیه کاروان در هتلی مجزا قرنطینه شدند و در ادامه به کشور خود بازگشتند.

براساس اعلام فدراسیون جهانی تمامی دستورات بهداشتی رعایت شده و نمونه‌های مثبت با دیگر کشورها هیچ تماس و ارتباطی نداشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->