نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

دانشگر و مجیدی جامانده‌های سفراستقلال به عربستان| عبدالهی: تصمیم گیرنده فرهاد بود

  • کد خبر: ۶۳۷۲۲
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
دانشگر و مجیدی جامانده‌های سفراستقلال به عربستان| عبدالهی: تصمیم گیرنده فرهاد بود
سرانجام فرهاد مجیدی با حضور دانشگر در لیست آسیایی استقلال مخالف کرد. نصرالله عبدالهی، سرپرست استقلال دلیل غیبت این بازیکن در سفر به عربستان را مخالفت نهایی مجیدی عنوان کرد. فرزاد مجیدی هم درسفر به عربستان استقلال را همراهی نمی‌کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، با اینکه نام محمد دانشگر درلیست آسیایی استقلال قرار داشت، اما مربیان این باشگاه درنهایت تصمیم گرفتند این مدافع را همراه خود به شهر جده عربستان نبرند. به این ترتیب دانشگر در تهران خواهد ماند وتمریناتش را دنبال خواهد کرد.

فرزاد مجیدی نیز به دلیل صادر نشدن ویزایش نمی‌تواند استقلال را در سفر به عربستان همراهی کند. نصرالله عبدالهی، سرپرست استقلال درباره وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «قرار است امروزمجدداً در عربستان تست بدهیم تا وضعیت سلامت جسمانی بازیکنان به تأیید میزبان مسابقات برسد.» عبدالهی درباره تغییر در زمان شروع لیگ قهرمانان آسیا نیز این توضیحات را داد: «تغییر ۴۵ دقیقه‌ای زمان بازی به خاطر نماز عشاء در کشور عربستان است و تمرینات ما هم در همان زمان مسابقات برگزار می‌شود تا تیم با مشکل روبرو نشود.» سرپرست استقلال درباره حذف دانشگر از حضور درعربستان نیز این توضیح را داد: «مجیدی تصمیمی گرفته که همه باید در چارچوب مسائل فنی به آن احترام بگذارند. به هر حال او سرمربی تیم است و تصمیم‌گیری نهایی در مورد این مسائل با اوست.»


وی در خصوص مسائلی که پیرامون تعداد اعضای کاروان تیم استقلال به عربستان مطرح و عنوان شده این تیم با ۶۰ نفر به مسابقات اعزام می‌شود گفت: «ما ۲۸ بازیکن در فهرستمان داریم و نزدیک به ۲۰ نفر نیز اعضای کادر فنی و پشتیبانی تیم هستند. سفر ۶۰ نفره استقلال درست نیست و تعداد از این عددی که شما می‌گویید کمتر است.»


سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیأت مدیره در این سفر آبی پوشان را همراهی می‌کنند گفت: «قرار است آن‌ها جداگانه به عربستان سفر کنند.» استقلالی‌ها درحالی عازم عربستان شدند که برای متین کریم زاده، بابک مرادی و پزشک این باشگاه مشکلی به جهت صدور روادید به وجود آمده بود که درنهایت با تلاشی که مسئولان باشگاه استقلال هنگام سفر به جده انجام دادند، این مشکل نیز از بین رفت تا استقلال با نفرات کامل در این سفر حاضر شود.


استقلال اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را بامداد جمعه مقابل الاهلی برگزار می‌کند. این بازی به وقت محلی ۴۵ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد که به وقت کشورمان ساعت ۱ ونیم بامداد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->