معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

بلومبرگ: نسل جدید آیپد پرو در ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود

  • کد خبر: ۶۳۸۲۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
بلومبرگ: نسل جدید آیپد پرو در ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود
به گفته بسیاری از منابع، نسل جدید آیپد پرو در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد، اما حالا بلومبرگ از معرفی این محصولات در ماه جاری میلادی (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل در تولید نسل جدید آیپد پرو با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، تامین نمایشگرهای مینی-LED است. این پنل جایگزین نمایشگر LCD نمونه ۱۲.۹ اینچی می‌شود.

 

با وجود چنین مشکلاتی، منابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند که مدل‌های جدید آیپد پرو در نیمه دوم آوریل از راه می‌رسند و اپل نمی‌خواهد تغییری در برنامه‌هایش ایجاد کند.

 

در حالی که کوپرتینویی‌ها احتمالا پیش از پایان ماه جاری میلادی از این تبلت‌های جدید رونمایی می‌کنند، طبق گزارش اخیر مدل‌های گران‌قیمت‌تر با نمایشگر مینی-LED احتمالا با چند روز یا چند هفته تاخیر روانه بازار می‌شوند. با توجه به این موضوع، کاربران برای دسترسی به مدل بزرگتر تبلت اپل باید مدت زمان بیشتری منتظر باشند و البته شاید این کمپانی در ابتدا شمار محدودی از آن‌ها را در اختیار خریداران قرار دهد.

 

نسل جدید آیپد پرو

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره نسل جدید آیپد پرو منتشر شده که تنها به تجهیز این تبلت‌ها به نمایشگر مینی-LED اشاره نکرده‌اند. انتظار می‌رود این محصولات با دوربین ارتقایافته از راه برسند و البته از طریق پورت USB-C قادر به پشتیبانی از ارتباط تاندربولت باشند.

 

طبق کدهای موجود در بتای iOS 14.5، این تبلت‌ها با چیپ A14X از راه می‌رسند که احتمالا مبتنی بر چیپ M1 کوپرتینویی‌ها خواهد بود. بنابراین این محصولات باید قدرت فوق‌العاده بالایی داشته باشند.

 

در حال حاضر نمی‌دانیم اپل برای معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو مراسم مخصوصی برگزار می‌کند یا اینکه تنها با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، این محصولات از راه می‌رسند. با این حال به احتمال زیاد در ماه جاری میلادی این دستگاه‌ها معرفی می‌شوند تا اپل همچنان قدرتش در بازار تبلت‌ها را به رخ رقبا بکشد.

 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->