«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

درباره نسخه اندروید کلاب هاوس چه می‌دانیم

  • کد خبر: ۶۳۸۲۵
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
درباره نسخه اندروید کلاب هاوس چه می‌دانیم
تخمین‌ها حاکی از آن است که نسخه اندروید شبکه اجتماعی کلاب هاوس در نیمه تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی برای کاربران این پلتفرم عرضه خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ نرم‌افزار چت صوتی کلاب هاوس این روز‌ها محبوبیت زیادی به دست آورده است، اما شما برای ورود به این نرم‌افزار به یک دعوت نامه نیاز دارید. متاسفانه این نرم‌افزار هنوز برای اندروید عرضه نشده و کاربران این پلتفرم باید برای دسترسی به آن چند ماه صبر کنند.
 
کلاب هاوس در ژانویه ۲۰۲۱ اعلام کرد که به زودی روی نرم‌افزار اندروید این شبکه اجتماعی نیز کار خواهد کرد و این به معنای آن است که تیم این شبکه اجتماعی تا تاریخ یاد شده هنوز هیچ اقدامی درباره نسخه اندروید انجام نداده بود. هنوز مشخص نیست که توسعه دهندگان کلاب هاوس چه زمانی فرایند توسعه نسخه اندروید را شروع می‌کنند، اما CNBC در اواخر فوریه گزارش کرد که کلاوب هاوس توسعه دهندگانی را برای شروع این کار استخدام کرده است.
 
هنوز زمان رسمی برای تاریخ نسخه رسمی اندروید در نظر گرفته نشده است. با این حال گزارش‌های TechCrunch خبر از آن دارند که پاول دیویسون به عنوان یکی از بنیان گذاران کلاب هاوس در ماه مارس اظهار داشته است که این تیم به سختی روی نرم‌افزار اندروید کلاب هاوس کار می‌کند، اما برای عرضه آن چند ماه زمان لازم است.
 
 
درباره نسخه اندروید کلاب هاوس چه می‌دانیم
 
 
به این ترتیب می‌توان تخمین زد که نسخه اندروید کلاب هاوس در حدود ماه مه به بعد عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه رسمی این نرم‌افزار در میانه تابستان ۲۰۲۱ خواهد بود. هنوز نمی‌توان در این باره اطلاعات بیشتری به دست داد چرا که به نظر می‌رسد که حتی توصعه دهندگان کلاب هاوس نیز ایده درستی درباره زمان عرضه آن ندارند.
 
در آخر باید خاطرنشان کرد که نسخه‌های غیر رسمی کلاب هاوس هم اکنون در گوگل پلی وجود دارد که هیچ کدام از آن‌ها از نظر امنیت تایید شده نیست. توصیه می‌شود که کاربران اندروید به هیچ عنوان از این نسخه‌های بی نام و نشان استفاده نکنند و تا زمان عرضه نسخه رسمی از سوی کلاب هاوس منتظر بمانند.
 
منبع: ایتنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->