نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مهرام از مهلکه گریخت/ چهارشنبه بلیت کدام تیم برنده است؟

  • کد خبر: ۶۳۸۴۷
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
مهرام از مهلکه گریخت/ چهارشنبه بلیت کدام تیم برنده است؟
چهارمین دیدار تیم‌های بسکتبال نفت آبادان و مهرام تهران با برتری ۹۰ - ۸۶ مهرام در اوورتایم تمام شد تا تکلیف حریف شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ را بازی چهارشنبه این دو تیم مشخص کند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، چهارمین دیدار تیم‌های بسکتبال نفت آبادان و مهرام تهران در سری نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال ایران امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع مهرام تمام شد تا هر دو تیم در نتیجه ۲ مساوی شوند.

بازیکنان آغازگر پالایش نفت آبادان: رسول مظفری، سعید داورپناه، آرنا داودی، امیر صدیقی و سالار منجی
سرمربی: حماد سامری

بازیکنان آغازگر مهرام تهران: حامد حسین‌زاده، مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، مسعود سلیمانی و دووان سامرس
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
سالار منجی سبد اول بازی را می‌گیرد و کامرانی ظرف چند ثانیه برای مهرام ۳ امتیازی می‌زند. صمد با پرتاب منطقه‌ای سبد بعد را می‌گیرد. در چند رفت و برگشت اوپن شات داورپناه بازی را به تساوی می‌کشد و سلیمانی در حمله مهرام برتری را پس می‌گیرد. خطای مظفری روی ترنت، یک امتیاز در پرتاب آزاد برای مهرام دارد. اشکان خلیل نژاد با ورودش به میدان برای نفت سبد می‌گیرد. ریباند آرنا روی اقدام حسین‌زاده مهرام را به ۱۰ می‌رساند. منجی در حمله اختلاف را به حداقل می‌رساند و ۳ امتیازی داورپناه را سامرس جواب می‌دهد تا بازی مساوی شود، اما خلیل نژاد سبد آخر کوارتر را هم می‌گیرد تا نفت ۱۴ - ۱۲ پیش بیفتد

کوارتر دوم
۳ امتیازی مظفری با کمک شیشه به سبد می‌رود و بلافاصله خادم حسینی به او فنی می‌دهد تا سامرس یک امتیاز بی‌دردسر بگیرد. آرمان در حمله اختلاف را کم می‌کند، اما داورپناه ۳ بعدی را می‌زند تا نفت به ۲۰ برسد. سبد بعدی سهم کامرانی است. منجی پشت خط پرتاب آزاد یک اقدام موفق دارد. آرمان هم این کار را آنطرف تکرار می‌کند. اشکان خلیل نژاد، اما دو پرتابش را گل می‌کند. مهرام در حمله جبران می‌کند و به ۲۰ می‌رسد. آرن هوشمندانه توپ صمد را می‌قاپد و کار ترکیبی نفت در ضدحمله به سبد صدیقی منتج می‌شود تا آرزومندی نخستین وقت استراحت بازی را بگیرد. در بازگشت ۳ امتیازی سامرس اختلاف را به یک شوت کاهش می‌دهد، اما داورپناه چند ثانیه بعد این ۳ را جبران می‌کند. ۳ بعدی سهم آرنا داودی است. سهراب‌نژاد اختلاف را به ۱۰ می‌رساند. در حمله مهرام، امیر صدیقی هم ۳ خطایی می‌شود و سامرس یک امتیاز از دو پرتابش می‌گیرد. سالار منجی هم یک پرتاب آزاد موفق دارد. با خطای کامرانی بازهم منجی پشت خط پرتاب آزاد می‌رود و بازهم یک پرتاب موفق دارد. مسعود سلیمانی دو امتیاز دیگر می‌گیرد و مهرام در حمله بعدی هم سبد می‌گیرد، اما با از دست رفتن دو پرتاب آزاد سلیمانی، منجی سبد آخر نیمه را می‌گیرد تا نفت ۳۷ - ۲۹ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
خود منجی با حرکتی زیبا سبد اول نیمه دوم را می‌گیرد و صمد هم جبرانش می‌کند. ۳ امتیازی آرن نفت را به ۴۲ می‌رساند. تکنیکال آذرافزا خلیل نژاد را ۴ خطایی می‌کند. ۳ امتیازی کامرانی اختلاف را تک رقمی می‌کند و با سبد بعدی که سامرس می‌گیرد، سامری از نخستین وقت استراحتش در نیمه دوم استفاده می‌کند. در بازگشت، اما سامرس سبد بعد را هم می‌گیرد و صدیقی ۴ خطایی می‌شود تا با تکمیل اندوان سامرس، اختلاف به ۴ کاهش یابد. مهدی بنی‌کچوئی جای صدیقی را می‌گیرد. کامرانی ران ۱۱ امتیازی مهرام را کامل می‌کند تا بازی در ۴۲ مساوی شود و آرنا سبد بعدی را می‌گیرد تا مهرام پیش بیفتد. ۳ امتیازی آرن برتری نفت را پس می‌گیرد و مظفری هم ۴ خطایی می‌شود. پاس پشت کمر آرن را منجی دانک می‌کند و کامرانی هم از آذرافزا فنی می‌گیرد. پاس بعدی آرن را سهراب‌نژاد گل می‌کند و ۳ امتیازی کامرانی اختلاف را به یک شوت کاهش می‌دهد. آره پشت خط پرتاب آزاد موفق است، اما کار خوب کامرانی اختلاف را به دو می‌رساند و سبد خود آرن پایان امتیازات این کوارتر است. ۵۳ - ۴۹ به سود نفت.

کوارتر چهارم
۳ امتیازی بنی آغازگر وقت چهارم است. حرکت فریبنده حسین‌زاده مهرام را به ۵۱ می‌رساند و ۳ امتیازی کامرانی اختلاف را به دو می‌رساند. با ۴ خطایی شدن خود کامرانی، اوجاقی جای او را در زمین می‌گیرد. داورپناه ۳ کامرانی را جواب می‌دهد. اینطرف منجی هم ۴ خطایی می‌شود و جای خود را به صدیقی می‌دهد، یک پرتاب صمد موفق است. داورپناه ۳ می‌زند، اما آذرافزا فلاپ او را می‌گیرد تا حسین‌زاده یک امتیاز دیگر به حساب مهرام واریز کند. سامرس سبد بعد را می‌گیرد. داورپناه پشت خط پرتاب آزاد بدون اشتباه است. داورپناه با رای خادم حسینی دیسکالیفه می‌شود. دو پرتاب ترنت موفق است. سامرس هم در حمله سبد می‌گیرد. آرن ۳ می‌زند و صمد با اندوان جبران می‌کند. ترنت هم با تکنیکال ۵ خطایی می‌شود. پرتاب بنی گل می‌شود. اوجاقی اختلاف را به حداقل می‌رساند. در فاصله ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه به پایان آرزومندی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت مظفری یک امتیاز از دو پرتاب آزاد کسب می‌کند ریباند اوجاقی بازی را در ۶۹ مساوی می‌شود، اما در فرودش اوجاقی مصدوم می‌شود سبد نفت را صمد با دو پرتاب آزاد پس می‌گیرد، اما خلیل نژاد با ۳ امتیاز در دو حمله برتری نفت را به ۳ می‌رساند. صمد بازهم پشت خط پرتاب آزاد و این بار فقط یک اقدام موفق دارد. کامرانی با خطا روی خلیل نژاد ۵ خطایی می‌شود. نفت اختلاف را به ۴ می‌رساند، ولی با سبدی که صمد می‌گیرد، سامری از وقت استراحتش بهره می‌برد. در بازگشت، اما دفاع نفت از سلیمانی غافل است تا او بازی را به اوورتایم بکشد. ۷۶ - ۷۶.

اوورتایم
سلیمانی سبد اول را می‌گیرد و خلیل نژاد جبران می‌کند. خود اشکان نفت را پیش می‌اندازد. آبادانی‌ها به ۸۰ می‌رسند. داوران در حمله صمد با ویدئوچک فول گل می‌گیرند و اندوان صمد هم موفق است. اوپن‌شات اشکان این بار دو امتیازی است. صمد برتری را پس می‌گیرد. سامرس هم ۵ خطایی می‌شود. پیش از پرتاب‌های آزاد نفت، آرزومندی از سومین وقت استراحت خود استفاده می‌کند. در بازگشت منجی دو پرتابش را از دست می‌دهد و نفت از ریباند هم طرفی نمی‌بندد. اشکان خلیل نژاد هم ۵ خطایی می‌شود. صمد پشت خط پرتاب آزاد برتری را به ۳ می‌رساند. پرتاب منطقه‌ای بنی اختلاف را به حداقل می‌رساند. خود بنی با دو پرتاب آزادی نفت را پیش می‌اندازد، اما صمد این بار صدیقی را ۵ خطایی می‌کند و با تکمیل اندوانش مهرام دو امتیاز پیش می‌افتد. آبادان از حمله طرفی نمی‌بندد و خطای آرم روی صمد هم غیرورزشی تشخیص داده می‌شود تا صمد مهرام را به ۹۰ برساند و سرانجام این دیدار پرتب و تاب و خشن با برتری ۹۰ - ۸۶ مهرام در اوورتایم به پایان می. رسد تا تکلیف دومین تیم راه‌یافته به فینال سوپرلیگ را تقابل چهارم این دو تیم در چهارشنبه مشخص کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->