برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

نتیجه دیدار سپاهان و نفت مسجدسلیمان| فرصت‌سوزی شاگردان نویدکیا مقابل فکری

  • کد خبر: ۶۳۸۵۷
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
نتیجه دیدار سپاهان و نفت مسجدسلیمان| فرصت‌سوزی شاگردان نویدکیا مقابل فکری
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، دیدار دو تیم سپاهان و نفت مسحدسلیمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در دقیقه ۱۰ ارسال نورافکن به حسینی رسید و شوت او با واکنش دروازبان نفتی‌ها راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۱۵ شوت خلعتبری با مهار کرمانشاهی دروازبان نفتی‌ها همراه شد.

در دقیقه ۳۲ پیام نیازمند مانع گلزنی هافبک نفتی‌ها شد و شوت محکم بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه را مهار کرد.

این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۵۴ گل خلعتبری توسط داور بازی آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۷۵ ضربه محمدرضا حسینی در محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۱ ضربه سر کی‌روش استنلی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ در خطرناک‌ترین صحنه بازی ضربه سر کی‌روش را کرمانشاهی برگشت داد و در برگشت ضربه حسینی باز هم با واکنش دروازبان نفتی‌ها همراه شد و در ادامه مدافعان این تیم توپ را از درون محوطه جریمه خارج کردند و به بیرون فرستادند.

در دقیقه ۸۹ شوت هافبک سپاهانی‌ها با واکنش کرمانشاهی همراه شد و به کرنر رفت.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا سپاهانی‌ها فرصت صدرنشینی را از دست بدهند و هم امتیاز با پرسپولیس و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم باقی بمانند.

در مقابل نفتی‌ها با کسب این تک امتیاز خارج از خانه ۲۱ امتیازی شدند. آن‌ها اکنون در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

حاشیه عجیب این بازی درگیری یگان ویژه و صدا وسیما بود و کار به جایی رسید که دوربین‌های صدا و سیما اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

این بازی که به صورت مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش بود تا دقیقه ۳۰ تنها با یک دوربین به تصویر کشیده شد. در ادامه این ماجرا ختم به خیر شد و دوربین‌های صدا و سیما وارد ورزشگاه شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->