نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نگاه پورتو به ساق‌های طارمی| آخرین فرصت پرتغالی‌ها برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۶۳۸۸۷
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
نگاه پورتو به ساق‌های طارمی| آخرین فرصت پرتغالی‌ها برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا
کار سخت پورتو و بایرن‌مونیخ برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هواداران دو تیم را ناامید کرده اما پورتو امیدوار است که بازگشت طارمی برای این تیم گره گشا باشد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب با برگزاری ۲ مسابقه شروع می‌شود. بایرن‌مونیخ به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی درحالی به میهمانی پاری‌سن‌ژرمن می‌رود که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ در خانه شکست خورده است و کار سختی را مقابل تیم پوچتینو خواهد داشت. در دیگر بازی این مرحله هم پورتو باید به مصاف چلسی برود. سفیدوآبی‌های پرتغالی که بازی رفت را با ۲ گل به میزبان خود واگذار کرده‌اند، امشب چشم به ساق‌های مهدی طارمی دارند تا از این مرحله صعود کنند.

پورتو-چلسی؛ در انتظار معجزه طارمی

توئیت‌ها و واکنش‌های هواداران پورتو پس‌از شکست مقابل چلسی نشان می‌داد که تمام امید آن‌ها به حضور طارمی در بازی برگشت است. ستاره ایرانی که به‌دلیل محرومیت بازی رفت را از دست داده بود، حالا آماده حضور دربرابر شاگردان توخل است تا شکست ۲ بر ۰ دور رفت را به‌کمک هم‌تیمی‌هایش جبران کند. نکته جالب پس‌از شکست پورتو درمقابل چلسی، امیدواری هواداران بندرنشین به درخشش طارمی در بازی برگشت بود، ولی نگرانی آن‌ها، ۸ بازی گل‌نزدن طارمی بود که حالا با گلی که این ستاره بوشهری در بازی این هفته تیمش، وارد دروازه توندلا کرد، نگرانی هواداران اژدها‌ها را کاهش داد. دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و پورتو در استادیوم رامون سانچز پیسخوان شهر سویای اسپانیا برگزار شد.
 
این بازی در شرایطی به‌سود شاگردان توخل به پایان رسید که این بندرنشینان پرتغالی بودند که نیمه نخست را بهتر آغاز کردند و فرصت‌های متعدد گل‌زنی را از دست دادند. شاگردان سرجیو کونسیسائو که در این مسابقه ۲ مهره کلیدی خود یعنی سرجیو اولیویرا و مهدی طارمی را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، در نیمه نخست، ۸ بار به‌سمت دروازه ادوارد مندی شوت زدند که درمقابل سد محکمی قرار گرفتند و برخلاف جریان بازی این میسون مونت بود که قدر پاس جورجینیو را دانست و دروازه پورتو را بازکرد. تنها شوت بازیکنان چلسی در نیمه نخست وارد دروازه پورتو شد و این نیمه باوجود برتری شاگردان کونسیسائو با یک گل به‌سود چلسی به پایان رسید.
 
اما در نیمه دوم، بازی به‌نسبت پایاپایی را از ۲ تیم شاهد بودیم و حملات پورتو راه به جایی نبرد و این‌بار نیز چلسی بود که در دقیقه ۸۵ توسط بن چیل ول گل دوم و برتری بخش را وارد دروازه پورتو کرد تا آبی‌های لندن با یک پیروزی شیرین، گام بلندی را برای کسب مجوز حضور در مرحله نیمه‌نهایی کسب کنند. باوجود اینکه پورتو دیدار رفت را با ۲ گل به حریفش واگذار کرد، اما هواداران این تیم باوجود کسب این نتیجه ناامید نشده است و در انتظار بازی برگشت و کامبک پورتو هستند. مهدی طارمی که در بازی با یوونتوس از زمین مسابقه اخراج شد و این دیدار را از دست داد، امید اصلی گل‌زنی بندرنشینان در بازی برگشت است. هواداران پورتو در فضای مجازی یکی از علل اصلی شکست مقابل چلسی را غیبت طارمی در این بازی عنوان کردند.
 
تعداد زیادی از طرف‌داران این تیم پرتغالی امیدوارند که طارمی درخشش مقابل یوونتوس را در بازی با چلسی نیز تکرار کند. او که در ۸ دیدار گذشته تیمش، پایش به گل‌زنی باز نشده است، هفته آینده این فرصت را در اختیار دارد تا با گل‌زنی مقابل شاگردان توخل و جبران نتیجه بازی رفت، پورتو را راهی دیدار نیمه‌نهایی کند؛ جایی که آن‌ها باید با برنده دیدار رئال‌مادرید و لیورپول بازی کنند. اما غیبت مهدی طارمی و شکست پورتو، بازتاب‌های زیادی در توئیتر داشت. عده‌ای از هواداران پورتو اعتقاد دارند که طارمی می‌تواند در بازی برگشت، نتیجه را جبران کند و عده دیگری از علاقه‌مندان به فوتبال، با دید طنز با ماجرا برخورد کرده و توئیت‌های بامزه‌ای را ازجمله هفت‌تیرکشی طارمی مقابل چلسی در بازی برگشت ارسال کرده‌اند. براساس اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، کلمنت تورپین فرانسوی بازی امشب ۲ تیم را قضاوت خواهد کرد.

پاری‌سن‌ژرمن-بایرن‌مونیخ؛ مدافع عنوان قهرمانی در آستانه حذف

باواریایی‌ها روز‌های خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارند. قرمزپوشان شهر مونیخ بعداز آنکه بازی رفت این مرحله را به پاری‌سن‌ژرمن واگذار کردند، در بوندس‌لیگا هم برابر یونیون برلین با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ متوقف شدند تا هانسی فیلیک کم‌کم ضربه‌های غیبت لواندوفسکی را حس کند. بایرن‌مونیخ برای صعود از این مرحله کار بسیار سختی در پیش دارد و شاگردان فیلیک باید روی گل‌نخوردن در این مسابقه تمرکز ویژه‌ای داشته باشند. به نظر می‌رسد ژروم بواتنگ و لوکاس هرناندز مشکلی برای دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن نخواهند داشت، اما رسیدن لئون گورتزکا به این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 
همچنین روبرت لواندوفسکی دیگرمصدوم بزرگ باواریایی‌ها به حساب می‌آید که حضورش در مسابقه برگشت غیرممکن به نظر می‌رسد. درسوی مقابل هم شاید کیلور ناواس نتواند پی‌اس‌جی را در بازی برگشت برابر بایرن‌مونیخ همراهی کند. گلر کاستاریکایی پاری‌سن‌ژرمن در جریان پیروزی ۴ بر ۱ این تیم مقابل استراسبورگ، بین ۲ نیمه به‌دلیل مصدومیت جای خود را به سرخیو ریکو داد. طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، قضاوت بازی حساس پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ به دانیله اورساتو از ایتالیا سپرده شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->