وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم
سرخط خبرها

چرا «ال جی» از دنیای تلفن‌های همراه خداحافظی کرد؟

  • کد خبر: ۶۳۹۰۴
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
چرا «ال جی» از دنیای تلفن‌های همراه خداحافظی کرد؟
شرکت کره‌ای LG پس از سال‌ها زیان دهی در بازار رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند از آن خداحافطی کرد. شرکتی که پرچم دار‌های اندرویدی زیادی را به بازار عرضه کرده بود اعلام کرده است تا مدتی به عرضه و پشتیبانی از مدل‌های قدیمی خود ادامه خواهد داد. خداحافظی شرکتی که در سال ۲۰۱۳ رتبه سوم برترین تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند را در اختیار داشت برای تحلیلگران نیز کمی عجیب به نظر می‌رسید.
نجفی | شهرآرانیوز - شرکت کره‌ای LG پس از سال‌ها زیان دهی در بازار رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند از آن خداحافطی کرد. شرکتی که پرچم دار‌های اندرویدی زیادی را به بازار عرضه کرده بود اعلام کرده است تا مدتی به عرضه و پشتیبانی از مدل‌های قدیمی خود ادامه خواهد داد. خداحافظی شرکتی که در سال ۲۰۱۳ رتبه سوم برترین تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند را در اختیار داشت برای تحلیلگران نیز کمی عجیب به نظر می‌رسید.
 
مقامات این شرکت اعلام کرده اند می‌خواهند با فاصله گرفتن از بازار رقابتی تلفن‌های همراه، منابع خود را در حوزه قطعات خودرو‌های برقی، هوشمندسازی منازل، روباتیک، هوش مصنوعی و راهکار‌های هوشمند برای توسعه کسب و کار‌ها متمرکز خواهد کرد. حذف محصولات LG با عرضه تولیدات برند‌های شیائومی و Oppo کشور چین به تدریج از بازار جهانی رقم خورد تا جایی که در سال ۲۰۲۰ این شرکت در میان ۷ شرکت برتر قرار نداشت. اگر چه محصولات این شرکت پس از اپل و سامسونگ در آمریکا جزو محبوب‌ترین‌ها بود، اما به زودی سامسونگ جای آن را در بازار ایالات متحده می‌گیرد. محصولات LG تا آخرین روز‌های فعالیت شاخص و در نوع خود با کیفیت بودند. برای نمونه، سال گذشته این شرکت با عرضه نسخه ۵G مدل WING آمادگی کامل داشت در بازار نسل بعدی شبکه‌های ارتباطی نیز حضور فعال داشته باشد. آخرین محصول این شرکت که با چرخش نوددرجه‌ای صفحه نمایش آن به راحتی به تبلت تبدیل می‌شود، در اذهان کاربران می‌توانست ماندگار شود که با تصمیم مدیران این شرکت برای تعطیلی واحد تلفن‌های همراه آن به نظر می‌رسد عرضه آن نیز در هاله‌ای از ابهام باقی بماند. شاید نزدیک‌ترین حوزه به تلفن‌های همراه که باز هم نام LG را برای کاربران تداعی کند تلاش برای توسعه شبکه ۶G در آینده باشد. تحلیلگران این اقدام LG را شجاعانه و به مثابه باز کردن وزنه‌های اضافه از بالن رو به صعود این شرکت توصیف می‌کنند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->