آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یاحقی در باب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم 
سرخط خبرها

کدام بازیگران هنوز پایشان به شبکه نمایش خانگی باز نشده است؟

  • کد خبر: ۶۳۹۰۵
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کدام بازیگران هنوز پایشان به شبکه نمایش خانگی باز نشده است؟
در سال‌های اخیر به ویژه در یک سال گذشته که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و تولیدات سینمایی کمتر از گذشته شده، بازار شبکه نمایش خانگی داغ‌تر از همیشه شده است. اما همچنان چهره‌های شناخته شده و پرطرف داری هستند که پایشان به این مدیوم باز نشده است. بازیگرانی که هر کدام می‌توانند مخاطبان زیادی را با خود به شبکه نمایش خانگی بیاورند
شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - در سال‌های اخیر به ویژه در یک سال گذشته که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و تولیدات سینمایی کمتر از گذشته شده، بازار شبکه نمایش خانگی داغ‌تر از همیشه شده است. بسیاری از سینماگران و بازیگران به پروژه‌های این مدیوم روی آورده اند تا هم فعالیتشان را در این شرایط ادامه دهند و هم ارتباطشان با مخاطبان را حفظ کنند. شاید در روز‌های ابتدایی شکل گیری این مدیوم بسیاری از سینماگران شناخته شده به حضور در سریال‌های شبکه خانگی خوش بین نبودند، اما با استقبال مردم از سریال ها، به ویژه موفقیت مجموعه «شهرزاد» کم کم بسیاری از آن‌ها علاقه‌مند به حضور در پروژه‌های شبکه خانگی شدند.
 
پرویز پرستویی، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، صابر ابر، حامد بهداد، هدیه تهرانی و نیکی کریمی از چهره‌های مطرح سینما هستند که تا امروز بازی در سریال‌های مختلف را پذیرفته اند. اما همچنان چهره‌های شناخته شده و پرطرف داری هستند که پایشان به این مدیوم باز نشده است. بازیگرانی که هر کدام می‌توانند مخاطبان زیادی را با خود به شبکه نمایش خانگی بیاورند.


پیمان معادی

ستاره‌هایی که رقابت سریال‌ها را داغ‌تر می‌کنندپیمان معادی بازیگر بین المللی سینمای ایران از جمله افرادی است که هنوز در هیچ پروژه شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش نپرداخته است. البته او چند سال قبل قرار بود با سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داود میرباقری راهی این مدیوم شود، اما تولید این مجموعه به دلیل دستگیری سرمایه گذارش متوقف شد. این بازیگر که با آثار سینمایی مطرحی، چون «درباره الی»، «جدایی نادر از سیمین»، «ابد و یک روز» و «درخت گردو» شناخته می‌شود، هرچند حضور در سریال‌های ایرانی را نپذیرفته، اما در مینی سریال خارجی «آن شب» و سه اپیزود از مجموعه «وست ورلد» به ایفای نقش پرداخته است. پروژه‌هایی که بی شک نمایانگر سطح بازیگری معادی هستند. از این رو حضور او در یک سریال شبکه نمایش خانگی می‌تواند بسیاری از مخاطبان را به این مدیوم بکشاند. باید دید در ادامه راه سریالی به این بازیگر پیشنهاد خواهد شد که او را برای حضور در شبکه نمایش خانگی ترغیب کند یا نه.


پارسا پیروزفر

ستاره‌هایی که رقابت سریال‌ها را داغ‌تر می‌کنندپارسا پیروزفر در اوایل فعالیت هنری اش در چهار سریال تلویزیونی «در پناه تو»، «در قلب من»، «سفر سبز» و «در چشم باد» به ایفای نقش پرداخت، اما بعد از آن دیگر در هیچ مجموعه‌ای حضور پیدا نکرد. او ترجیح داد کارش را در سینما و تئاتر ادامه دهد، هرچند که در این دو مدیوم هم گزیده کار بود. به طوری که از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ این بازیگر در هیچ پروژه سینمایی بازی نکرد. با توجه به همین گزیده کاری و حضور موفق پیروزفر در بسیاری از پروژه هایش مانند «شیدا»، «اعتراض»، «اشک سرما» و «مهمان مامان»، بازی او در یک سریال شبکه نمایش خانگی می‌تواند برای بسیاری جذاب باشد. پیروزفر تا به امروز به این مدیوم ورود پیدا نکرده، اما به تازگی خبر‌های تأییدنشده‌ای منتشر شده که از احتمال حضور او در سریال شبکه نمایش خانگی «یاغی» به کارگردانی محمد کارت سازنده فیلم سینمایی موفق «شنای پروانه» می‌گوید. در صورت قطعی شدن این خبر می‌توان گفت باید منتظر یک پروژه متفاوت در شبکه نمایش خانگی باشیم.


امیر جدیدی

ستاره‌هایی که رقابت سریال‌ها را داغ‌تر می‌کنندامیر جدیدی یکی از بازیگران پرطرف دار سال‌های اخیر سینمای ایران است که کارش را با فیلم سینمایی «آفریقا» ساخته هومن سیدی در سینما آغاز کرد. بعد از آن در دو فیلم «سیزده» و «پایان خدمت» به ایفای نقش پرداخت تا اینکه سرانجام با بازی در «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی به خوبی دیده شد و به عنوان یک بازیگر به سینمای ایران معرفی شد. جدیدی بعد از این تجربه موفق در پروژه‌های مهم سینمایی دیگری، چون «من»، «اژد‌ها وارد می‌شود»، «عرق سرد»، «تنگه ابوقریب» و «روز صفر» بازی کرد و پله پله جایگاهش را در سینما تثبیت کرد. او سال گذشته نیز جلوی دوربین اصغر فرهادی رفت. فیلمی به نام «قهرمان» که این روز‌ها مراحل پس از تولیدش را پشت سر می‌گذارند. با این تجربه‌های موفق، جدیدی هنوز در هیچ سریالی ایفای نقش نکرده است. مشخص نیست پروژه‌ای به او پیشنهاد نشده یا او فعلا این زمان را مناسب حضور در شبکه نمایش خانگی نمی‌بیند.


فاطمه معتمدآریا

ستاره‌هایی که رقابت سریال‌ها را داغ‌تر می‌کنندفاطمه معتمدآریا در طول سال‌های فعالیتش در سینمای ایران خودش را در اوج نگه داشته، به طوری که مدت هاست نامش برندی برای یک فیلم محسوب می‌شود. او علاوه بر سینما در سال‌های دور در سریال‌های تلویزیونی، چون «آرایشگاه زیبا»، «گل پامچال»، «زیر تیغ» و «آشپزباشی» به ایفای نقش پرداخته است. سریال‌هایی که هنوز هم در یاد مردم مانده اند. معتمدآریا بعد از حضورش در «آشپزباشی» در سال ۱۳۸۸ دیگر در هیچ سریالی بازی نکرد، حتی ظهور شبکه نمایش خانگی نیز در سال‌های اخیر او را مجاب نکرده تا در مجموعه‌ای چند قسمتی حضور داشته باشد. این بازیگر که به کارگردانان جوان بسیاری در سینما اعتماد کرده است و به عنوان یک وزنه مهم به دیده شدن بیشتر آثار آن‌ها کمک کرده، با حضور در یک مجموعه در شبکه نمایش خانگی نیز می‌تواند در جذب مخاطب تأثیرگذار باشد.


نگار جواهریان

ستاره‌هایی که رقابت سریال‌ها را داغ‌تر می‌کنندنگار جواهریان شروع خوبی در سینمای ایران داشت و در ادامه راهش هم با بازی در آثاری، چون «صدسال به این سال ها»، «طلا و مس»، «یه حبه قند»، «اینجا بدون من»، «بی خود و بی جهت»، «حوض نقاشی» و «ملبورن» توانست خودش را به عنوان یک بازیگر موفق معرفی کند. اما او در سال‌های اخیر از دوران اوجش فاصله گرفته و حضورش در آثار سینمایی چنگی به دل نمی‌زند.
جواهریان در سال‌های اولیه فعالیت حرفه‌ای اش در چند سریال تلویزیونی هم حضور داشت، اما بعد از ایفای نقش در مجموعه «زیرتیغ» در سال ۱۳۸۵ بازی در هیچ مجموعه دیگری را نپذیرفت. شاید اگر جواهریان در این روز‌ها که مردم بیش از گذشته به شبکه نمایش خانگی روی آورده اند، بازی در یک مجموعه باکیفیت را بپذیرد بتواند باردیگر خودش و توانایی هایش را ثابت کند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->