نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

صمد: خطای بالا نشان از خستگی بازیکنان دارد|مقابل نفت باید باهوش باشیم

  • کد خبر: ۶۳۹۵۵
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
صمد: خطای بالا نشان از خستگی بازیکنان دارد|مقابل نفت باید باهوش باشیم
تیم بسکتبال مهرام با پیروزی در بازی چهارم با نفتی‌ها در نتیجه ۲بازی مساوی کرد تا بازی پنجم تکلیف تیم صعودکننده به فینال را مشخص کند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران پس از پیروزی برابر نفت آبادان در دیدار چهارم سری نیمه‌نهایی گفت: نفت تیم بسیار خوبی است و همین که ذوب‌آهن را حذف کرده نشان از کیفیت این تیم دارد. خداراشکر این بازی را بردیم و در رقابت ماندیم. خوشحال هستیم که برنده شدیم.
او درباره تیم حریف هم گفت: جدا از اینکه نفت بازیکن خارجی ندارد، بازیکنان داخلی خیلی خوبی دارند که کار را سخت می‌کنند. نفت تیم خوبی است که از کوچکترین اشتباه ما استفاده می‌کند و باید مقابل آن‌ها باهوش باشیم.
کاپیتان مهرام درباره تعداد خطای بالای بازیکنان در این دیدار نیز گفت: هر چهار بازی، بازی‌هایی فیزیکی بود و نیمه نهایی است همه می‌خواهند برنده شوند و فشار زیاد می‌آورند. این کار را برای داور سخت می‌کند و هردو تیم خطا‌های زیادی داشتند
او درباره فشردگی رقابت‌ها هم گفت: بازی‌ها پرفشار بود و دیدید در این بازی هم دو تیم خسته بودند و این دلیل تعداد بالای خطا‌های دو تیم است نشان از خستگی بازیکنان دارد. هم ما، هم نفتی‌ها دلمان می‌خواست که این بازی‌ها زودتر تمام شود تا استراحت بیشتری داشته باشیم، اما به هر حال شرایط برای همه یکسان است و باید با آن خودمان را وفق دهیم.
صمد درباره بازی پنجم نیز گفت: کیفیت بازی‌ها بالاست تازه شرایط برابر شده است. انشاالله چهارشنبه برای برد می‌اییم و با کمال احترام برای تیم آبادان برنده شویم. اگر می‌خواهیم فینال بازی کنیم باید با صددرصد توان مان در میدان حاضر شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->