حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار از اردوی استقلال در جده| رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر: ۶۳۹۷۶
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
آخرین اخبار از اردوی استقلال در جده| رعایت پروتکل‌های بهداشتی
برخلاف پیش بینی‌ها سعودی‌ها تا این لحظه در میزبانی برای استقلال سنگ تمام گذاشته اند و همه گونه امکانات دراختیار کاروان استقلال قرار دارد. پروتکل‌های بهداشتی نیز به طور مطلوب رعایت می‌شود ودغدغه‌ای وجود ندارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهران کاظمی، مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال با مثبت ارزیابی کردن شرایط درون اردویی استقلال از وضعیت مناسب بازیکنان در فضای اردوی شهر جده عربستان پرده برداشت. کاظمی درخصوص اینکه میزبانی سعودی‌ها تا کنون چه طور بوده می‌گوید: «بازیکنان استقلال از لحاظ روحی وروانی شرایط بسیار خوبی دارند. مصدوم نداریم. درکمال آمادگی هستیم.» از مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال درباره محل برگزاری تمرینات این تیم سوال کردیم که این پاسخ را داد: «محل تمرین ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده است. این ورزشگاه زمین‌های تمرین مجزایی دارد که ما درآن تمرین می‌کنیم. البته اجازه تمرین در زمین اصلی را نداریم، اما طبق قوانین یک جلسه اجازه تمرین در ورزشگاه اصلی داده خواهد شد که آن هم به روز قبل از مسابقه اختصاص دارد تا با شرایط بازی در ورزشگاه آشنا شویم.»

مهم‌ترین سوالی که می‌شد از کاظمی پرسید درباره شرایط میزبانی است که مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال این پاسخ را داد: «با شرایط میزبانی خوبی مواجه هستیم. امکانات خوب است. مشکلی نداشتیم. همه چیز تا به حال که خوب بوده و خدا را شکر که با شرایط مناسبی مواجه هستیم.»

اما آیا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود؟ کاظمی پاسخ این سوال را این گونه می‌دهد: «مشکل پروتکل بهداشتی وجود ندارد. همه چیز فراهم است. انشاء الله بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و دست پر به ایران برگردیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->