تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اوتارا: برای دیدن نامزدم به ایران آمدم و ماندگار شدم|تنها بازیکن خارجی لیگ یک هستم

  • کد خبر: ۶۳۹۸۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
اوتارا: برای دیدن نامزدم به ایران آمدم و ماندگار شدم|تنها بازیکن خارجی لیگ یک هستم
تیم بسکتبال نبوغ اراک با برتری مقابل شهرداری نوین گرگان قهرمان منطقه شمال لیگ یک شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در آخرین روز مسابقات نهایی منطقه شمال لیگ یک بسکتبال، امروز تیم‌های نبوغ اراک و شهرداری نوین گرگان به مصاف هم رفتند و نبوغ موفق شد با حساب ۶۳ - ۴۵ حریف خود را شکست دهد. به این ترتیب شاگردان پویا تاجیک با ۳ پیروزی و بدون شکست قهرمان منطقه شمال شدند.
شهرداری نوین گرگان نیز با تقبل سومین شکست خود در رتبه چهارم باقی ماند. به این ترتیب نبوغ اراک در پلی‌آف شمال و جنوب به مصاف تپنا بوشهر می‌رود و شهرداری نوین گرگان نیز باید برابر سپاهان اصفهان قرار بگیرد.
اما تیم نبوغ اراک تنها تیمی است که از وجود بازیکن خارجی بهره می‌برد. ابراهیم اوتارا سنتر نبوغ اراک درباره اینکه تنها بازیکن لیگ یک است گفت: من این را وقتی که آمدم اینجا و کارم را شروع کردم شنیده بودم، اما خب این چیزی نیست که خیلی درباره اش فکر کنم. فقط سعی می‌کنم به تیمم کمک کن م و امیدوارم اراک به نتایج خوبی دست پیدا کند.
او درباره خودش نیز گفت: من در لیگ کالج‌های فیلیپین بازی می‌کردم و پارسال فارغ‌التحصیل شدم. زمانی که برای دیدن خانواده نامزدم به اینجا آمدم، این شانس را پیدا کردم که برای نبوغ بازی کنم. نامزد من ایرانی است و این فرصت خوبی برای من بود تا اینجا بازی‌های خوبی انجام دهم.
الگوی اوتارا در بسکتبال هم مثل خیلی دیگر از بسکتبالیست‌ها لبران جیمز است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->