طارمی جایزه پوشکاک را قیچی کرد| توفان مهدی در قاره سبز

  • کد خبر: ۶۴۰۷۵
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
طارمی جایزه پوشکاک را قیچی کرد| توفان مهدی در قاره سبز
درخشش فوق العاده مهدی طارمی در باشگاه پورتو و گل فوق العاده زیبایی که او دربازی با چلسی به ثمر رساند بدون شک تیم‌های بزرگ اروپا را متوجه ستاره ایرانی خواهد کرد. طارمی درخشان‌ترین چهره بازی پورتو و چلسی بود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز،حالا همه جا صحبت از مهدی طارمی است و گل برگردانی که در بازی با چلسی به ثمر رساند.
مهاجم بوشهری باشگاه پورتو درشبی که تیمش نیاز به ۲ گل داشت تا لااقل بازی را به وقت‌های اضافه ببرد با گلی ارزشمند در دقایق پایانی تنها باعث شد تیمش وداع باشکوهی با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.
هرچند که بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های اروپایی به این مهم اشاره کردند که اگر طارمی قدری زودتر به کار گرفته می‌شد شاید پورتور نیز از لیگ قهرمانان اروپا کنار نمی‌رفت و طارمی می‌توانست گل‌های بیشتری برای تیمش به ثمر برساند.

با این حال گل مهدی آن قدر زیبا بود که بسیاری انتظار دارند جایزه گل برتر سال اروپا موسوم به پوشکاک به او تعلق یابد.


مطبوعات پرتغال پس از این باخت، به تمجید از پورتو پرداختند و از گل زیبای طارمی در این مسابقه نوشتند.
آبولا با انتشار گل طارمی روی جلد اصلی تیتر «خداحافظی باشکوه» را استفاده کرد و از گل فوق العاده ستاره ایرانی و نمایش خوب پورتو در بازی آخر خود در لیگ قهرمانان این فصل صحبت کرد.

رکورد چاپ پرتغال با تیتر «اژد‌ها همه توانش را گذاشت» از نمایش سزاوارانه پورتو مقابل چلسی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا نوشت.

این روزنامه همچنین با تمجید از گل طارمی نوشت که پورتو با افتخار و با شخصیت از لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد.
اوجوگو چاپ پرتغال به تمجید از گل طارمی پرداخت و با تیتری جالب نوشت: گل طارمی ارزش ۲ گل را داشت!

اوجوگو نمایش طارمی و گل زیبای این بازیکن را به منزله صعود و تساوی با چلسی دانست و به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت. این روزنامه جلد روز گذشته خود را نیز در حمایت از بازیکنان پورتو و طارمی بسته بود. کارشناسان این نشریه اعتقاد داشتند که گل طارمی ارزش ۲ گل را داشت.
اما روزنامه‌های انگلیسی نیز از گل زیبای طارمی در این مسابقه نوشتند و دیلی اکسپرس در جلد اصلی خود به سراغ تیم چلسی نرفت و از گل ستاره ایرانی صحبت کرد. اکسپرس با انتشار عکسی از برگردان طارمی تیتر «نبرد آبی‌ها در رسیدن به نیمه نهایی» را به روی جلد برد و متیو دان، گزارشگر این نشریه گل طارمی را شاهکار دانست.

نشریه مترو نیز در جلد امروز خود تیتر جالبی را انتخاب کرد و با این مضمون نوشت که پورتو گل زیبا را زد، ولی نیمه نهایی چلسی را انتخاب کرد.

اظهارات طارمی بعد از پیروزی تلخ

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از پایان این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما بود، موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما حیف که به موقع گل نزدیم.

وی عنوان کرد: عملکرد خوبی مقابل چلسی داشتیم اما نتیجه و پیروزی که بدست آوردیم برای رسیدن به مرحله بعد کافی نبود.

طارمی درباره عملکرد پورتو در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: خیلی خوب لیگ قهرمانان را شروع کردیم و بازی های زیادی انجام دادیم اما در نتیجه گیری به خصوص مقابل چلسی بدشانس بودیم و این بخشی از فوتبال است.

مهاجم گلزن ایرانی در پایان گفت: ما روی بازی های خودمان خیلی فکر می کنیم و در لیگ فوتبال پرتغال هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم و ممکن است قهرمان لیگ هم شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->