پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سلیمانی: بنای مهرام براساس کار تیمی است| شاهین طبع خروجی که می‌خواهد را از لیگ استخراج می‌کند

  • کد خبر: ۶۴۱۰۳
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
سلیمانی: بنای مهرام براساس کار تیمی است| شاهین طبع خروجی که می‌خواهد را از لیگ استخراج می‌کند
مسعود سلیمانی معتقد است سطح رقابت‌های امسال بسکتبال خوب بوده و همه تیم‌ها تلاش خود را کردند تا بهترین نمایش را داشته باشند..
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسعو سلیمانی بازیکن خوب تیم بسکتبال مهرام که برای پیروزی مهرام در سری نیمه نهایی تلاش بسیاری کرد پس از برد در بازی چهارم برابر پالایش نفت آبادان که باعث شد هر دو تیم در نتیجه ۲ مساوی شوند و تکلیف تیم صعود کننده به فینال به بازی پنجم کشیده شود به سئوالات ما پاسخ داد که در زیر می‌خوانید.

بازی چهارم مقابل نفت آبادان را چطور دیدی؟
از روز اولی که به مهرام آمدیم به دنبال این بودیم با کار تیمی برنده شویم. متاسفانه بازی دوم را که باختیم تیم استرس گرفت و بازی سوم را هم به خودمان باختیم. به هر حال یک طرف بسکتبال برد است و یک طرف هم باخت. خوشحالم که در نهایت با کار تیمی بازی چهارم را بردیم. من هم اگر کاری کردم جزوی از این تیم هستم و با کمک بقیه بازیکنان توانستیم بازی خوبی را ارئه دهیم.

درباره اعتراض به داوری و خطای بالای بازیکنان چه نظری داری؟
به هر حال در حین بازی ضربان مربی و بازیکن بالاست و اعتراض به داوری عادی در آن شرایط تا حدودی عادی است البته اگر نباشد بهتر است، اما در کل امسال هم داوری‌ها خوب بود هم سطح بازی‌ها بالاست.

ثانیه آخر بازی با عکس العمل شما این دیدار به اورتایم رفت درباره آن صحنه صحبت می‌کنی؟
سیستم بازی من طوری است که این بک‌دور‌های لحظه آخر را می‌روم. آن لحظه حس کردم اگر آنجا بروم می‌توانم توپ را بگیرم و خدا را شکر که امتیاز گرفتم و به اوورتایم رفتیم.

فکر می‌کنی بتوانید در فینال با گرگان رقابت کنید؟
تمرکز ما اول روی دیدار پنجم خودمان برابر نفت است، این بازی را ببریم بعد به گرگان هم فکر می‌کنم. گرگان امسال تیم متفاوتی با چند بازیکن ملی‌پوش خوب، خارجی‌هایی خوب و جوانان خویش دارد و رقابت با آن‌ها هم مطمئنا سخت است.

لیگ امسال را در کل چطور دیدی؟
لیگ امسال شرایط خاصی داشت و کرونا در دنیا همه گیر بود، خداراشکر در چنین شرایطی فدراسیون با کمک باشگاه‌ها و بازیکنان لیگ را برگزار کرد و انشاالله به خوبی هم به پایان خواهد رسید. سطح رقابت‌ها خوب بود و همه تیم‌ها تلاش خود را کردند.

فکر می‌کنی این لیگ برای تیم ملی خروجی هم خواهد داشت؟
آقای شاهین طبع خودش استاد است و مطمئنا آن خروجی که می‌خواهد را از لیگ استخراج می‌کند. ما هم تلاش مان را می‌کنیم تا دیده شویم و امیدوارم با پشتوانه لیگ خوب، تیم ملی قوی داشته باشیم.

نظرت درباره حضور بازیکنان خارجی در لیگ امسال چیست؟
به هر حال بازیکنانی که از یک سطح دیگر و جامعه متفاوتی می‌آیند مطمئنا به بازیکنان هم پست خود کمک می‌کنند تا لول آن‌ها هم بالا برود، حضور آن‌ها باعث بهتر شدن کیفیت بازی‌ها شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->